Veerle Snijders benoemd tot hoofd Marketing en Communicatie Cinekid
- B2b
- 27 nov 2019 @ 11:27
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 27 nov 2019 @ 11:27
- Sjaak Hoogkamer
Veerle Snijders is per 1 januari 2020 het nieuwe hoofd Marketing en Communicatie van Cinekid, ‘s werelds grootste mediafestival voor kinderen.
Snijders is een zeer ervaren marketing- en communicatieprofessional in de film- en festivalwereld. Ze werkte de afgelopen 7 jaar voor filmtheater Rialto en Rialto’s zomerfestival World Cinema Amsterdam als coördinator marketing en communicatie. Daarnaast is zij jarenlang betrokken bij filmfestival Pluk de Nacht, waar zij als initiatiefnemer van Pluk Mini, de kindereditie van dit openlucht filmfestival, verantwoordelijk was voor de programmering en communicatie. Ook droeg ze als redacteur en moderator bij aan verschillende andere Nederlandse filmfestivals (o.a IFFR, Movies that Matter).
Met kinderen in de Cinekid leeftijd ben ik me heel erg bewust van de invloed van beeld op hun ontwikkeling. Het helpt ze om de grote mensenwereld beter te begrijpen
Veerle Snijders: ‘Met kinderen in de Cinekid leeftijd ben ik me heel erg bewust van de invloed van beeld op hun ontwikkeling. Het helpt ze om de grote mensenwereld beter te begrijpen. Ik ben ontzettend trots dat ik ga bijdragen aan de verruiming van de blik van heel veel kinderen in het land en het Cinekid-team mag komen versterken. Hopelijk kun je straks niet alleen in de herfstvakantie,
Mark Termeer, directeur a.i. Cinekid: ‘Wij verheugen ons zeer op de komst van Veerle als ervaren marketing en communicatieprofessional met veel kennis van de filmwereld. Cinekid heeft de ambitie om alle kinderen in Nederland in aanraking te brengen met het rijkste aanbod aan kwalitatieve audiovisuele producties. Veerle gaat hier een belangrijke bijdrage aan leveren door onze zichtbaarheid te vergroten en onze customer experience te verbeteren. Daarnaast zal zij een data- en insightstrategie ontwikkelen om nog beter de verbinding te leggen met onze doelgroepen: kinderen van 3-14 jaar, hun ouders én het basisonderwijs. Met Veerle hebben wij straks een expert op het gebied van film en festivals voor kinderen in huis. Het Cinekid-team ziet er naar uit om met haar samen te werken.’ maar ook de rest van het jaar, niet om Cinekid heen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing