MarketingTribune en Factsnapp: 50 gratis onderzoeken

MarketingTribune en Factsnapp: 50 gratis onderzoeken
  • B2b
  • 28 mei 2020 @ 16:24
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Promotie

MarketingTribune mag, exclusief voor zijn lezers, namens Factsnapp, 50 gratis marktonderzoeken weggeven.

Juist in deze turbulente tijden hebben bedrijven enorm veel vragen aan consumenten. Hoe is het koopgedrag veranderd? Wat verwacht men nu van een merk of organisatie? Welke communicatie is passend? Een kort onderzoek of concepttest kan deze vragen makkelijk beantwoorden. Helaas is er juist nu bij veel bedrijven geen budget om deze onderzoeken uit te voeren.

MarketingTribune en Factsnapp willen bedrijven helpen om toch up-to-date informatie te krijgen over de klant, merk of product. De redactie stelt daarom samen met Factsnapp 50 gratis onderzoeken onder de Nederlandse consument ter beschikking.

MarketingTribune mag 50 Factsnapp-onderzoeken weggeven ter waarde van €400,- per onderzoek. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld 5 vragen stellen aan 200 consumenten, inclusief afbeeldingen of video’s.

Vraag hier jouw unieke code aan om van dit aanbod gebruik te maken.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken