MarketingTribune en Factsnapp: 50 gratis onderzoeken
- B2b
- 28 mei 2020 @ 16:24
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Promotie
- 28 mei 2020 @ 16:24
- Sjaak Hoogkamer
MarketingTribune mag, exclusief voor zijn lezers, namens Factsnapp, 50 gratis marktonderzoeken weggeven.
Juist in deze turbulente tijden hebben bedrijven enorm veel vragen aan consumenten. Hoe is het koopgedrag veranderd? Wat verwacht men nu van een merk of organisatie? Welke communicatie is passend? Een kort onderzoek of concepttest kan deze vragen makkelijk beantwoorden. Helaas is er juist nu bij veel bedrijven geen budget om deze onderzoeken uit te voeren.
MarketingTribune en Factsnapp willen bedrijven helpen om toch up-to-date informatie te krijgen over de klant, merk of product. De redactie stelt daarom samen met Factsnapp 50 gratis onderzoeken onder de Nederlandse consument ter beschikking.
MarketingTribune mag 50 Factsnapp-onderzoeken weggeven ter waarde van €400,- per onderzoek. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld 5 vragen stellen aan 200 consumenten, inclusief afbeeldingen of video’s.
Vraag hier jouw unieke code aan om van dit aanbod gebruik te maken.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing