Rik Ruts CCO Vakmedianet

Rik Ruts CCO Vakmedianet
  • B2b
  • 2 dec 2020 @ 09:58
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • HR

In zijn nieuwe functie is Ruts verantwoordelijk voor de verkoop van advertising, contentmarketing, collectieve abonnementen en data-oplossingen en de daarbij horende operations en marketingactiviteiten.

Rik Ruts zal toetreden tot het managementteam van VMN.

Erik Hoekstra, CEO VMN: ‘We zijn erg blij met de komst van Rik om onze positie in de B2B markt te professionaliseren en vooral ook verder te digitaliseren. Met zijn ervaring in zowel de agency-, als ook de mediawereld (o.a. bij Endemol Nederland, 3MO, UM en Business Insider), zal Rik ons kunnen helpen om onze digitale proposities verder uit te bouwen en nog effectiever te laten zijn voor onze klanten. Tevens zullen we met de komst van Rik ook ons profiel bij A-klanten en hun bureaus, als de grootste aanbieder van B2B bereik en content producties, verder gaan uitbouwen.’

Ruts: ‘Met nieuwe online innovaties in combinatie met onze first party data kunnen we onze adverteerders in het B2B segment nog effectiever bedienen. Dit is van groot belang voor onze klanten, die in de laatste 6 maanden een duidelijke versnelling in digitalisering hebben ervaren. Bij VMN krijg ik de kans om samen met 275 collega’s verder te bouwen aan een professionele en innovatieve sales organisatie om zo de dienstverlening aan onze klanten op een nog hoger niveau te brengen. Dat is een prachtige uitdaging waar ik veel zin in heb.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken