Heijmans en CSU lanceren Beyond Eyes
- B2b
- 17 feb 2021 @ 13:06
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Concepten
- 17 feb 2021 @ 13:06
- Lucas Boon
Bouwbedrijven Heijmans en CSU lanceren de nieuwe start-up Beyond Eyes, een 'totaaloplossing' voor toekomstbestendig gebouwbeheer. Reclamebureau Fitzroy in Amsterdam ontwikkelde de naam, merkidentiteit en B2B-campagne.
Met het online platform Beyond Eyes bouwen Heijmans en CSU naar eigen zeggen aan toekomstbestendige gebouwen, en dat moet gebouwen en hun gebruikers verder helpen. Ofwel: building happy people.
Het bedrijf kijkt verder dan het menselijk oog kan zien, vandaar de naam Beyond Eyes. 'Nu veel gebouwen tijdelijk niet of minimaal bezet zijn, is het moment daar om te investeren in oplossingen die bijdragen aan een veilige en gezonde omgeving. Het gebruik van gebouwen staat in directe verbinding met het technische beheer daarvan. De waardevolle inzichten die we met dit platform verkrijgen, leidt tot een efficiënter en duurzamer gebouwmanagement', aldus Marc de Vreede, directievoorzitter van Heijmans. 'We verwachten in de toekomst het platform verder uit te breiden om zodoende ook met andere dienstverleners te bouwen aan een gezonde omgeving voor iedereen.'
Eefke Hoefnagel, marketeer bij Beyond Eyes, vult aan: 'Fitzroy is uitstekend in staat geweest om de strategie van Beyond Eyes door te vertalen naar een passende merkidentiteit. Ik kijk terug op een prettige -online- samenwerking en hoop de creatieven van Fitzroy snel fysiek een keer te ontmoeten.'
Bekijk het platform hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing