Heijmans en CSU lanceren Beyond Eyes

Heijmans en CSU lanceren Beyond Eyes
  • B2b
  • 17 feb 2021 @ 13:06
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Concepten

Bouwbedrijven Heijmans en CSU lanceren de nieuwe start-up Beyond Eyes, een 'totaaloplossing' voor toekomstbestendig gebouwbeheer. Reclamebureau Fitzroy in Amsterdam ontwikkelde de naam, merkidentiteit en B2B-campagne.

Met het online platform Beyond Eyes bouwen Heijmans en CSU naar eigen zeggen aan toekomstbestendige gebouwen, en dat moet gebouwen en hun gebruikers verder helpen. Ofwel: building happy people.

Het bedrijf kijkt verder dan het menselijk oog kan zien, vandaar de naam Beyond Eyes. 'Nu veel gebouwen tijdelijk niet of minimaal bezet zijn, is het moment daar om te investeren in oplossingen die bijdragen aan een veilige en gezonde omgeving. Het gebruik van gebouwen staat in directe verbinding met het technische beheer daarvan. De waardevolle inzichten die we met dit platform verkrijgen, leidt tot een efficiënter en duurzamer gebouwmanagement', aldus Marc de Vreede, directievoorzitter van Heijmans. 'We verwachten in de toekomst het platform verder uit te breiden om zodoende ook met andere dienstverleners te bouwen aan een gezonde omgeving voor iedereen.'

Eefke Hoefnagel, marketeer bij Beyond Eyes, vult aan: 'Fitzroy is uitstekend in staat geweest om de strategie van Beyond Eyes door te vertalen naar een passende merkidentiteit. Ik kijk terug op een prettige -online- samenwerking en hoop de creatieven van Fitzroy snel fysiek een keer te ontmoeten.'

Bekijk het platform hier.

 


Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken