CMO Bol.com Boukje Taphoorn marketeer van het jaar

CMO Bol.com Boukje Taphoorn marketeer van het jaar
  • B2b
  • 22 apr 2021 @ 19:10
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Donderdag 22 april zijn de marketingprijzen Dutch Marketing Awards uitgereikt. VodafoneZiggo werd door de vakjury bekroond tot Marketing Company of the Year.

De zevende editie van de Dutch Marketing Awards – een initiatief van Nima, PIM en Adformatie - werd door marketingprofessionals uit het hele land gevolgd via een livestream vanuit Capital C. De presentatie was in handen van Aljan de Boer (Trendsactive). De vakjury’s, bestaande uit topmarketeers, oud-winnaars en onafhankelijke experts, keken naar prestaties in het kalenderjaar 2020.

Winnaars in de overige categorieën waren Karma Kebab (Marketing Start-up of the Year), Parfumado (Marketing Scale-up of the Year), Ajax (Marketing Transformer of the Year) en AFAS Software (Internal Branding Company of the Year). Madeleen van de Pol van AFAS Software werd uitgeroepen tot Marketing Talent of the Year.

NIMA Scriptieprijs powered by SRM
Dit jaar werd tijdens de Dutch Marketing Awards voor het eerst ook aandacht besteed aan de marketeers in spe. Vorig jaar introduceerden we tijdens de DMA op initiatief van SRM de NIMA Marketing Scriptieprijs, die werd donderdag voor het eerst uitgereikt. Het gaat om twee prijzen: één in de categorie NIMA B en één in de categorie NIMA C.

De genomineerden in de categorie NIMA B zijn Robin van Gennip, Laura van Santen en Joost Willems. De winnaar is productmanager bij Siemens, Joost Willems.

Voor de prijs in de categorie NIMA C zijn de genomineerden Michiel de Visser, Fokke van Bockel en winnares Nine Stut, director CX strategic initiatives bij Transamerica. Nine was de eerste kandidaat die, vanwege corona, haar NIMA Examen via een beeldschermverbinding aflegde. Ze is met vlag en wimpel geslaagd.

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken