Salesforce kondigt eerste hybride Dreamforce aan
- B2b
- 28 mei 2021 @ 10:56
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Evenement
- 28 mei 2021 @ 10:56
- Sjaak Hoogkamer
Salesforce heeft de allereerste hybride Dreamforce aangekondigd. In zowel fysieke als digitale vorm gaat het evenement plaatsvinden in San Francisco, New York, Londen en Parijs op 21, 22 en 23 september 2021.
Het afgelopen jaar kreeg Dreamforce een volledig digitale vorm - de ‘Dreamforce to You' editie bracht Dreamforce naar klanten over de hele wereld. Het evenement omvatte meer dan 140 miljoen views, een live gestreamde keynote, gepersonaliseerde inhoud en een vierdaagse digitale leeromgeving en ervaring. Dreamforce 2021 bouwt voort op dit succes en brengt innovatieve, inspirerende en meeslepende persoonlijke en digitale ervaringen samen in de VS en Europa.
Gezondheid en veiligheid krijgen tijdens Dreamforce 2021 de hoogste prioriteit.
Salesforce volgt alle lokale COVID-19-richtlijnen voor de volksgezondheid en in de VS moet iedereen die persoonlijk aanwezig is, zijn gevaccineerd. Medisch leiderschap, waaronder de wereldberoemde epidemioloog Dr. Larry Brilliant, werken samen met Salesforce om de veiligheid van alle aanwezigen te waarborgen. Salesforce werkt ook samen met partner Marriott om best practices toe te passen en veilige ervaringen te creëren.
Dreamforce 2021 is de 19e jaarlijkse editie van Salesforce; een reünie die is ontworpen om de hele Salesforce-gemeenschap - klanten, partners, werknemers, studenten en meer - samen te brengen om te leren, contact te maken, plezier te hebben en iets terug te doen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing