[NMD21] Van Herpen: ‘Organisaties moeten een visie vormen over wat ze zouden moeten willen’

[NMD21] Van Herpen: ‘Organisaties moeten een visie vormen over wat ze zouden moeten willen’
  • B2b
  • 31 aug 2021 @ 11:20
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • EvenementKennissessieNima Marketing Day

Op 9 september 2021 vindt in DeFabrique te Utrecht Nima Marketing Day 2021 plaats. Sander van Herpen, Lead Program Marketing, Audiences & Media van T-Mobile verzorgt één van de sessies. Een korte introductie.

Sander (37) heeft gestudeerd aan de Universiteit Maastricht. Na zijn studie is hij begonnen als consultant, waarna hij de overstap naar T-Mobile maakte. Daar heeft hij diverse rollen gehad op het gebied van pricing, propositiemarketing en customer value management. In zijn huidige rol geeft hij leiding aan het team Program Marketing, Audiences & Media. Dit team is verantwoordelijk voor de distributie van alle uitingen in alle denkbare (paid- en owned) kanalen. Hieraan gekoppeld bestuurt dit team programma’s gebouwd rond KPI’s en klantjourneys, die als doel hebben de always-on communicatie continu slimmer en effectiever te maken.

Wat is jouw persoonlijke motivatie om te spreken tijdens Nima Marketing Day?
T-Mobile zet vol in op datagedreven marketing en richt haar organisatie daarop in. Het is leuk en interessant om dat verhaal te delen. Daarnaast hoop ik natuurlijk inspiratie op te doen door vakgenoten te ontmoeten nu het weer kan.

Wat is je in termen van marketing de eerste maanden van 2021 het meest opgevallen?
Dat het op het gebied van online veiligheid en privacy niet meer voldoende is om te kijken naar wat er mag of kan, dat wordt een achterhoedegevecht. Organisaties moeten een visie vormen over wat ze zouden moeten willen.

Heeft corona (jouw) marketing veranderd?
Het is nog belangrijker dat je als organisatie in staat bent om klanten een goede en consistente ervaring te bieden in alle kanalen. Als de winkels noodgedwongen moeten sluiten wil je dat goed kunnen opvangen met andere kanalen.

Wat vind je het goede aan een samenkomst als NMD?
Het is geweldig om contact te hebben met vakgenoten. Online webinars waren tijdens corona een uitkomst, maar er gaat niets boven ‘the real thing’.

Kun je een tipje van de sluier lichten waarover jouw NMD-verhaal gaat?
Voorop blijven door te veranderen. T-Mobile zet vol in op een datagedreven organisatie en daar komt een hoop bij kijken.

Wat hoop je dat bezoekers van jouw sessie meenemen naar huis?
Nieuwe ideeën, herkenning en een goed humeur.

Tickets bestellen voor Nima Marketing Day kan hier.

Maak ook kennis met enkele andere sprekers van Nima Marketing Day 2021:
Steven Lubbers van Traffic Today
Ronald Jansen van Mark Stronger
Sander van Duijn van StoryDiggers en Luuk Donderwinkel van K3

Thea van Unen en Stijn Bartelink van Enviu
Patricia Verhoelst van Ipsos en Jan Zwang van VodafoneZiggo
Jori van de Spijker van DVJ Insights
Karel Zwaan van Merkster
Willemijn van Hussen en Niels de Jong van Tambr
Validators: 'Wij laten zien wat de impact van advertisement is op het mentaal marktaandeel'
Laurens Miedema van Gamma
Helma Verdaat van Sidekix
Henk-Jan ter Brugge en Joost van Dun van Philips
Cas Biesta van Ajax
Rajiv Laigsingh van Bringly
Pieter Kopmels van DSM
Mart Vonk namens Vandebron
Nicole Freid van Hak
Ada Antonides en Karen Pasman van Van Wijnen
Wing Cheung van Synerflow
Fedor Vriezen en Michiel Sala van de populaire app Ommetje
Jeramiah Albinus van Fonq
Marcel van der Heijden van Karma Kebab
Antoinette Alma en Nick Nijhuis namens Windesheim
Keynote Thomas Barta

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken