DDMA groeit gestaag verder in derde kwartaal 2021

DDMA groeit gestaag verder in derde kwartaal 2021
  • B2b
  • 12 okt 2021 @ 09:26
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

DDMA, de branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales is in het derde kwartaal van dit jaar met 14 nieuwe organisaties gegroeid. Onder meer a.s.r. verzekeringen, Nikon Europe en New Skool Media sloten zich aan.

Ook de volgende organisaties kozen in het derde kwartaal van 2021 voor een DDMA-lidmaatschap: ABN Amro, Delta Fiber Nederland, Burkworks, Annalect, Baer, SOLVM, Squeezely, AffilyAds, TAMBR en Websolve. Salesforce.org verbond zich daarnaast als kennispartner aan de branchevereniging, die inmiddels meer dan 350 organisatieleden kent. In het eerste half jaar van 2021 kwamen er al 30 nieuwe leden bij.

Diana Janssen, directeur van DDMA: ‘Wij zijn actief in een vakgebied dat geen dag hetzelfde is. Wetgeving verandert, businessmodellen staan onder druk en consumenten verwachten steeds meer. Bij DDMA zorgen we ervoor dat leden altijd zijn voorbereid op deze veranderingen. Ons diverse ledennetwerk is daarbij een groot voordeel. Daarom ben ik blij dat we ook dit kwartaal weer bureaus, technologieleveranciers en adverteerders uit verschillende sectoren aan ons hebben weten te binden. We gaan met veel vertrouwen het laatste kwartaal én het nieuwe jaar in.’

Het is dit najaar awardseizoen bij DDMA. Na de uitreiking van de E-mail Awards in september, volgen later dit jaar nog de Customer Data Award, Dutch CRO Awards en de Friends of Search Awards. De laatste twee worden uitgereikt op live evenementen. Ook wordt het jaarlijkse Data-Driven Marketing Onderzoek gepubliceerd en staan er verschillende strategische topics op de (online) eventagenda, zoals marketingtechnologie, journey orchestration en de cookieless world.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken