Dept breidt uit met hubs Zwolle en Maastricht
- B2b
- 14 okt 2021 @ 11:54
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 14 okt 2021 @ 11:54
- Sjaak Hoogkamer
Met kantoren in Amsterdam, Rotterdam en Veenendaal trekt Dept Nederland voornamelijk talent aan uit de Randstad. Door werkplekken buiten dit gebied aan te bieden, zet Dept in op het werven van nog meer talent — van designers tot projectmanagers en developers.
Dept opent naar eigen zeggen 'hubs op de plekken waar haar mensen wonen.' Te beginnen met Zwolle en Maastricht. Per oktober gaan de eerste werknemers aan de slag op de nieuwe hubs.
Met een campagne op social media, digitale kanalen en out-of-home kondigt het agency lokaal haar aanwezigheid aan.
‘We geloven bij Dept dat onze kantoren in dienst staan van ons talent. Onze mensen bepalen daarom waar en wanneer we hubs openen. Hiermee maken we talent leidend en laten we ons niet beperken door geografische grenzen. Onze drie grote kantoren in Nederland blijven de basis voor bijeenkomsten, kennissessies en natuurlijk de borrels,’ aldus Sarah Wubben, Managing Director NL bij Dept.
‘Werken vanaf de plek die voor jou het beste werkt: dat is onze visie en daar willen we gehoor aan geven. Onze nieuwe hubs in het Student Hotel van Maastricht en Zwolse MyOffice-gebouw hebben dezelfde sfeer en omgeving als de Randstadlocaties,’ aldus Jeroen Reumkens, frontend lead developer bij Dept en Maastrichtenaar. ‘Bij het selectieproces was dit dan ook een belangrijke factor. De flexibiliteit en vrijheid die Dept hiermee biedt aan huidige en toekomstige werknemers is super waardevol.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing