DentsuAchtung helpt Arch & Hook bij nieuwe brand positioning
- B2b
- 17 nov 2021 @ 08:10
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 17 nov 2021 @ 08:10
- Michiel van Zaane
Arch & Hook heeft DentsuAchtung gevraagd hun nieuwe brand positioning en identity door te vertalen naar een nieuw platform dat ze de mogelijkheid biedt hun duurzame objecten te etaleren.
Arch & Hook maakt producten van hergebruikt materiaal. Simpel gezegd is de missie om single used plastics uit te faseren. Zo snel mogelijk. Het begon met duurzame kledinghangers - en hoewel het productportfolio op dit moment al veel breder is - betekent dit dat het grootste gedeelte van de klanten van Arch & Hook uit de mode-industrie komt.
Duurzaamheid
De uitdaging voor DentsuAchtung was het matchen van de website met de rol van Arch & Hook als voorloper in de duurzame innovatie in met name de mode-industrie. De balans van veel kleurgebruik met whitespace, de scrolling animaties en innovatie grid - alles staat in het teken van het impliciet en expliciet communiceren van de missie van Arch & Hook.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe... 28-03-2024
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing