KWF kiest nieuwe koers
- B2b
- 13 jun 2022 @ 15:10
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 13 jun 2022 @ 15:10
- Sjaak Hoogkamer
KWF heeft een nieuwe belofte: het leven zoveel mogelijk kunnen leven, daar doen we alles voor. De nieuwe koers komt tot uiting in de 360-campagne Voor het leven, die vanaf 13 juni te zien is op tv, online, social en out of home.
Boris Peters, medeverantwoordelijk voor de ontwikkeling van de nieuwe belofte en de campagne: ‘Dat KWF vooral investeert in het leven is een mooie boodschap. Want iedereen wil het leven zoveel mogelijk kunnen leven. Of je nou kanker hebt, van kanker bent genezen, iemand met kanker in je naaste omgeving hebt, of nog maar even te leven hebt.’
Daarom is de rol van KWF in de afgelopen jaren veranderd. ‘Eerst was de focus vooral gericht op zorgen dat niemand meer hoeft te sterven aan kanker. Nu richten we ons steeds meer op het leven met en na kanker en de emotionele gevolgen van de ziekte,’ aldus Krista Bank, Lead Public Engagement bij KWF.
Naast onderzoeken naar kanker investeert KWF in zorg van patiënten, naasten en nabestaanden en ondersteunt bij het omgaan met de lichamelijke én emotionele gevolgen van kanker. Zo steunt KWF de centra voor leven met en na kanker, Stichting kanker.nl en de Nederlandse Federatie van Kankerpatiëntenorganisaties waar je terecht kunt voor informatie, lotgenotencontact en een luisterend oor.
Credits
Opdrachtgever: KWF
● Opdrachtgever: Christel Schrijver, Bas Brand en Krista Bank
● Creative lead: Boris Creative
● Account: Benthe Boersma
● Copy: Menno Schipper
● Productie: Menno Koop Productions
● Regie: David de Winter
● DOP: Jasper Wolf
● Edit: Pim van der Pas (MRTN)
● Post-production: de Grot
● Fotografie: Ruud Binnekamp
● Creatie social en digital out of home: Boris Creative x Jalt
● Media: Mediaplus
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een beetje van iedereen'
Laatste Nieuws
- Martien Korting van Gripp:... 25-04-2024
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing