Sprints & Sneakers festival met Ron Simpson en Edith Bosch
- B2b
- 9 jun 2022 @ 04:15
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 9 jun 2022 @ 04:15
- Sjaak Hoogkamer
Growth hacking agency Sprints & Sneakers organiseert op 20 juli de eerste editie van het Sprints & Sneakers festival voor marketeers bij Club Atelier in Amsterdam. Onder andere Ron Simpson (Avocado show) en Edith Bosch (voormalig Olympisch judoka) presenteren interactieve sessies.
Goldband (popgroep) en Martijn Koning (caberatier) sluiten de dag af. Lezers van Marketingtribune kunnen met 20% korting naar het festival.
'Conferenties zijn niet altijd even inspirerend en de meeste festivals niet eerzaam. Tijd om hier verandering in te brengen vinden ze bij Sprints & Sneakers. We vieren bovendien ons 5-jarig jubileum dit jaar. Reden genoeg voor een feestje. Want waarom zou je beide werelden niet combineren en er één groot feest van maken?,’ aldus oprichter Bart Snijders (zie foto boven).
Inspirerende sessies
Het programma is opgeknipt in verschillende delen, waarin het eerste deel zich focust op het uitwisselen van kennis en het publiek inspireren met toonaangevende sprekers zoals Ron Simpson, onder andere bekend van de Avocado show, Jorn Agterberg, voormalig marketing manager bij Qmusic en Edith Bosch, voormalig Olympisch judoka.
Festival
Aansluitend voorziet Martijn Koning het publiek van een roast van de marketeer en als klap op de vuurpijl mogen de voetjes van de vloer als de Haagse Nederpopgroep Goldband komt optreden, dit jaar nog benoemd tot beste groep van Nederland door Radio 3FM.
Dit alles vindt plaats bij Club Atelier in Amsterdam West, wat met haar zogenoemde positief rebelse karakter naadloos aansluit bij de sfeer die Sprints and Sneakers met het evenement wil neerzetten.
Publiek
Het hoofddoel van het festival is om marketeers in Nederland samen te brengen en hen te informeren over de laatste trends rondom groei en impact.
De ticketverkoop is hier geopend.
Lezers kunnen onder vermedling van code thtrgf 20% korting krijgen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing