SNP Natuurreizen neemt women-only reizen over

SNP Natuurreizen neemt women-only reizen over
  • B2b
  • 23 jan 2023 @ 10:29
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Dutch Outdoors draagt haar women-only reisconcept over aan SNP Natuurreizen. Deze reisvorm bestaat al jaren in Australië, Canada, US en UK. Dutch Outdoors haalde dit reisidee in 2019 naar Nederland.

De actieve reizen komen naar eigen zeggen ‘tegemoet aan een groeiende behoefte van vrouwen om naast een druk leven, tijd aan zichzelf te besteden en een uitdagend sportief doel te stellen met gelijkgestemden.’

Alle bestaande reizen van Dutch Outdoors blijven na de overname onveranderd. Vanaf half februari zijn ze via SNP Natuurreizen te boeken onder het nieuwe label Yomads, women only. Dutch Outdoors gaat verder met een nieuwe missie: ‘werkend Nederland naar buiten’. Hierbij ligt de focus op het bedrijfsleven.

Manon van Dilgt, commercieel directeur SNP Natuurreizen: ‘Wij zijn al sinds de start bij Dutch Outdoors betrokken en hebben het concept met veel interesse gevolgd. We zien in de markt onder de 30’ers en 40’ers een toenemende behoefte aan actieve reizen in de natuur met gelijkgestemden. Dit concept past perfect bij ons en we gaan het met zorg verder oppakken en uitbreiden.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken