TNO merk- en werkcampagne: #ditisonzetijd
- B2b
- 15 mrt 2023 @ 07:58
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 15 mrt 2023 @ 07:58
- Sjaak Hoogkamer
TNO richt zich met de nieuwe merk- & werkcampagne #ditisonzetijd op het brede publiek, overheid, ondernemers en talent op de arbeidsmarkt.
In de campagne nodigt TNO iedereen uit de samenleving veiliger, duurzamer en gezonder te maken.
Regina van Hoof, director Marketing & Communications TNO: ‘TNO is de innovatiemotor van Nederland. TNO heeft een hoge naamsbekendheid, maar tegelijkertijd heeft men een te beperkt beeld van TNO. Mensen weten niet precies wát we allemaal doen en voor wie. We worden als een hoog wetenschappelijke en technologische organisatie gezien, maar ook als afstandelijk en weinig benaderbaar. Daar brengen we nu verandering in. Zodat overheid en ondernemers, maar vooral ook talent ons nóg beter weet te vinden in de toekomst.’
TNO start de campagne medio maart 2023 met als campagnethema: #ditisonzetijd. In de doorvertaling naar de arbeidsmarkt wordt talent uitgenodigd om bij TNO Tijdmaker te worden.
In 2021 heeft True Ideas via een aanbesteding het TNO-account gewonnen. Marlies Rövekamp, managing director bij True Ideas: ‘We zijn al geruime tijd als strategisch/creatief partner van TNO bezig. Nu het hele fundament staat kunnen we de campagne uit gaan rollen en met elkaar verder bouwen aan de zichtbaarheid van TNO.’
De crossmediale mediacampagne is vanaf 15 maart te zien op TV en online kanalen.
Credits
TNO: Regina van Hoof, Olav Groenendijk en Marije Berding
Bureau: True Ideas (Pieter Dingemans, Jeroen Ritsema, Eveline Uittenbogaart en Marlies Rövekamp)
Mediabureau: STROOM (Matthijs Kloezeman en Patrick Bot)
Regie: Niels Bourgonje
Productie: UHU Productions (Nils Oldewelt en Pam van Praag)
Fotograaf: Imtiaz Willems
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Vogelaar neemt Mailweb.nl over
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing