TNO merk- en werkcampagne: #ditisonzetijd

TNO merk- en werkcampagne: #ditisonzetijd
  • B2b
  • 15 mrt 2023 @ 07:58
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

TNO richt zich met de nieuwe merk- & werkcampagne #ditisonzetijd op het brede publiek, overheid, ondernemers en talent op de arbeidsmarkt.

In de campagne nodigt TNO iedereen uit de samenleving veiliger, duurzamer en gezonder te maken.

Regina van Hoof, director Marketing & Communications TNO: ‘TNO is de innovatiemotor van Nederland. TNO heeft een hoge naamsbekendheid, maar tegelijkertijd heeft men een te beperkt beeld van TNO. Mensen weten niet precies wát we allemaal doen en voor wie. We worden als een hoog wetenschappelijke en technologische organisatie gezien, maar ook als afstandelijk en weinig benaderbaar. Daar brengen we nu verandering in. Zodat overheid en ondernemers, maar vooral ook talent ons nóg beter weet te vinden in de toekomst.’

TNO start de campagne medio maart 2023 met als campagnethema: #ditisonzetijd. In de doorvertaling naar de arbeidsmarkt wordt talent uitgenodigd om bij TNO Tijdmaker te worden.

In 2021 heeft True Ideas via een aanbesteding het TNO-account gewonnen. Marlies Rövekamp, managing director bij True Ideas: ‘We zijn al geruime tijd als strategisch/creatief partner van TNO bezig. Nu het hele fundament staat kunnen we de campagne uit gaan rollen en met elkaar verder bouwen aan de zichtbaarheid van TNO.’

De crossmediale mediacampagne is vanaf 15 maart te zien op TV en online kanalen.

Credits

TNO: Regina van Hoof, Olav Groenendijk en Marije Berding

Bureau: True Ideas (Pieter Dingemans, Jeroen Ritsema, Eveline Uittenbogaart en Marlies Rövekamp)

Mediabureau: STROOM (Matthijs Kloezeman en Patrick Bot)

Regie: Niels Bourgonje

Productie: UHU Productions (Nils Oldewelt en Pam van Praag)

Fotograaf: Imtiaz Willems

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken