VIA presenteert jury voor de Programmatic Awards 2023
- B2b
- 2 mrt 2023 @ 10:40
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 2 mrt 2023 @ 10:40
- Michiel van Zaane
Branchevereniging VIA heeft de nieuwe juryleden voor de Programmatic Awards 2023 bekend gemaakt. Het gaat om 23 professionals die plaatsnemen in de drie vakjury's. De uitreiking vindt op 15 juni 2023 voor de zevende keer plaats.
De Programmatic Awards belichten de beste programmatic advertisingcases en aanstormende talenten van Nederland. Na een oproep in februari hebben professionals uit de markt zich aangemeld voor een plek in een van de drie vakjury's: Talent, Campaign en Solution. De VIA Taskforce Programmatic heeft uit deze aanmeldingen een selectie gemaakt en de uiteindelijke samenstelling bepaald. Er is daarbij gekeken naar een goede balans tussen ervaring, profiel en branche. Elke categorie krijgt zijn eigen vakury met een eigen voorzitter. De voorzitters van de drie vakjury's zijn: Pauline van Miert (Talent), Marvin Vacquier Droop (Campaign) en Kevin Donker (Solution). Hoofdjuryvoorzitter is voorzitter van de VIA Taskforce Programmatic, Richard Vis.
Nieuwe categorieën
Dit jaar worden de categorieën van de VIA Programmatic Awards iets anders benaderd dan voorgaande jaren. Zo worden de subcategorieën van Solutions, 'Tech & Measurement' en 'Innovative Format', vervangen door 'Best Use Of Technology' en 'Best New Technology'. Hiermee komt VIA tegemoet aan de wens van de industrie om de Solution awards breder op te zetten. Bij de categorie Talent wordt de subcategorie Campaign Manager vervangen door Programmatic Specialist en bij de categorie Campaign is Best Omnichannel Retail Campaign een nieuwe subcategorie. Een overzicht van alle categorieën en subcategorieën is te vinden op de VIA website.
Vanaf donderdag 9 maart tot vrijdag 31 maart is het mogelijk om cases in te zenden voor een van de zeven awards. Na deze datum zal de jury zich over de inzendingen buigen en start het jureren. Vanaf 18 mei wordt de industrie traditiegetrouw gevraagd om als publieksjury op te treden en een stem uit te brengen op de genomineerde talenten. De winnaars worden op donderdag 15 juni bekendgemaakt.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing