Irma Bollen en Yvonne Tindemans nieuwe bestuursleden PIM

Irma Bollen en Yvonne Tindemans nieuwe bestuursleden PIM
  • B2b
  • 4 mei 2023 @ 10:33
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Het Platform Innovatie Marketing (PIM) heeft twee nieuwe bestuursleden: Irma Bollen en Yvonne Tindemans.

Yvonne Tindemans heeft veel expertise opgedaan op het gebied van strategische en digitale marketing, bijbehorende innovaties en campagnes in zowel retail, loyalty, consultancy, als onderzoek & data, bij Sdu Uitgevers, Nielsen en TCC global. Met bijna 20 jaar marketingervaring, haar rol als examinator bij Nima en een continue interesse in kennis en innovaties, heeft Yvonne PIM altijd op de voet gevolgd.

‘Het nauw betrokken zijn bij dit prachtige platform voor marketeers, waarin innovatie en marketing hand in hand gaan, vind ik ontzettend waardevol. Kennisoverdracht gaat mij aan het hart, waar ik in mijn rol als regional marketing director bij TCC global ook volop mee bezig ben geweest tijdens het bouwen van het lokale marketingteam in Nederland. Alle marketeers, in Nederland en daarbuiten, hebben een belangrijke rol in het creëren van oplossingen die het verschil kunnen maken. Ik kijk ernaar uit om met deze inzichten een bijdrage te leveren aan PIM’ zegt Tindemans.

Irma Bollen heeft in de afgelopen twee decennia ervaringen opgedaan in verschillende sectoren. Hierbij heeft ze in diverse marketingfuncties gewerkt voor bedrijven als Bol.com, AholdDelhaize, McDonald's, Ziggo, TomTom en Greetz. Irma is gespecialiseerd in marketing en propositie, online en offline kanalen en het bedienen van zowel consumenten- als zakelijke doelgroepen. Zo werkt ze momenteel aan haar proefschrift over ‘Purpose-gedreven organisaties’ als afronding van haar MBA-opleiding. Dit onderzoek richt zich op hun maatschappelijke doelen en waarden in plaats van alleen op winstmaximalisatie. Daarnaast is Irma co-founder van U-GO Global, een pre-seed startup in de reisbranche en helpt reizigers de wereld te ontdekken.

Bollen: ‘Ik voel me vereerd om als bestuurslid toe te treden tot het Platform Innovatie in Marketing. Het is een unieke kans om mijn expertise en visie in te zetten voor de ontwikkeling van innovatieve marketingstrategieën die niet alleen impactvol zijn, maar ook betekenisvol. Ik geloof dat we als bestuursleden samen een verantwoordelijkheid hebben om blijvende impact te creëren op het marketinglandschap en een positieve bijdrage te leveren aan de samenleving. Ik ben enthousiast over deze uitdagende en inspirerende rol. Ik kijk ernaar uit om samen te werken met mijn medebestuursleden om het verschil te maken voor toekomstbestendige organisaties met impact.’

Voorzitter Charelle Akihary: ‘We maximaliseren met de komst van Irma en Yvonne de aandacht voor strategische digital marketing, data en organisatievernieuwing. Deze aspecten worden voor marketeers steeds belangrijker om beter hun positie te kunnen pakken in organisatievernieuwing. Ik verwacht dat de marketingcommunity door hun komst nog krachtiger wordt met de veelzijdige en relevante achtergrond van deze sterke marketingprofessionals.'

De overige bestuursleden van PIM zijn Ab Chakai (Movir), Abena Anokyewah (GVB), Alexander van Dam (AGU), Martine de Vries (KPMG) en Monique Brand Flu (Buma/Stemra).

Foto: Yvonne Tindemans (links) en Irma Bollen.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken