[Video] Nima b2b sessie Account Based Marketing
- B2b
- 30 nov 2015 @ 12:51
- Link
-
Reinier Willems
Marketing Director
LeasePlan - KennissessieMarketing
- 30 nov 2015 @ 12:51
- Reinier Willems
Tijdens de recente ronde tafel bijeenkomst van de expertisegroep Nima b2b deelden deelnemers hun inzichten en ervaringen op het gebied van Account Based Marketing. Ook werden er praktijkcases besproken van onder andere Capgemini en Oracle. In deze blogpost een kort (video)verslag van de belangrijkste uitkomsten.
Steeds meer bedrijven blijken een Account Based Marketing (ABM) programma op te nemen in hun marketingplan. Dit bleek tijdens de ronde tafel bijeenkomst waarbij deelnemers van onder andere Deloitte, DSM, Rust-Oleum, Oracle, Robeco, LeasePlan, en Ricoh aanwezig waren. Tijdens deze bijeenkomst werd aan de hand van 2 praktijkcases nader gekeken naar de belangrijkste voordelen, maar ook uitdagingen van Account Based Marketing.
HIeronder volgt een kort videoverslag!
Account Based Marketing - NIMA from RWb2b on Vimeo.
Volgens de deelnemers aan de bijeenkomst wegen de voordelen van een Account Based Marketing programma ruim op tegen de uitdagingen die een dergelijke benadering met zich mee kan brengen. Een aantal van hen gaf tijdens de meeting ook aan in het komende jaar hun Account Based Marketing programma’s verder uit te breiden.
In 2016 zal door het NIMA een vervolg gegeven worden aan deze bijeenkomst over Account Based Marketing waarbij dieper zal worden ingegaan op onder andere de metrics om het succes van een ABM programma te meten en de beschikbare data/tools om deze programma’s succesvol uit te voeren.
Meer informatie:
-
Reinier Willems
- Werkt bij: LeasePlan
- Functie: Marketing Director
- Website:http://www.linkedin.com/in/rwb2b
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing