Jack Link's en Cloudfactory sturen millennials het bos in

25sep 201711:56
  • Bureaus
  • 14761 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • DoelgroepenStorytellingCampagnesMerkenVideo

nieuws Creative studio Cloudfactory heeft een brutale campagne ontwikkeld voor het Europese account van Jack Link’s Beef Jerky. De Europese herpositionering van de voedzame vlees-snack begint in Duitsland met de online campagne ‘Man School for Men’ en is gericht op de millennial, die meer mannelijke skills in zich heeft dan hij wellicht denkt.

Dr. Martens promoot 'original icons' op stations

25sep 201710:49
  • Media
  • 9724 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MerkenCampagnesReclameOutdoor

nieuws Met een prominente stationsbranding bij JCDecaux begeleidt Dr. Martens de Rotterdamse ov-reiziger naar het perron van station Beurs. Met als uiteindelijke bestemming natuurlijk de eigen winkel op de Lijnbaan. De 'original icons' van Dr. Martens zijn zo deze herfst niet te missen voor de Rotterdamse metroreiziger.

[interview] JWT Amsterdam schaakt Gouden Zagers 2017: Tim Blaney Davidson en Bastian Lievers

25sep 201700:01
  • Algemeen
  • 9741 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • AwardsCreatieInterview

nieuws De winnaars Gouden Zaag 2017 voor aanstormend creatief toptalent (dat het hardst aan de stoelpoten van de gevestigde orde zaagt) maakt een nieuwe stap. Kort na het incasseren van hun prijs op Longbeach aan de Croisette te Cannes, pakken Tim Blaney Davidson en Bastian Lievers hun koffers bij bureau AKQA en verkassen naar de gelauwerde creatieve hotspot JWT Amsterdam, op het Leidseplein. In de print-editie MarketingTribune die morgen verschijnt en hieronder vindt u daarom een uitgebreid interview met de heren, die waarschuwen dat hun serieuze zagen 'nog maar net begonnen is'.

Indie en Code d'Azur ontwikkelen lens en campagne Tele2

22sep 201717:59
  • Bureaus
  • 20580 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesAdvertising

nieuws Tele2 komt met een Snapchat-lens voor instant dikkere lippen, grotere ogen en een strakkere kaaklijn. Met deze lens maakt iedereen de perfecte selfie. De Super Super Super Selfie-lens wordt geïntroduceerd door Roxeanne Hazes, de selfie koningin van Nederland. Roxeanne is onder andere te zien in een video vol met snaps, pugs en friet smileys.

[Interview] Ton Rozestraten (RTL): 'Samenwerking met Adfactor past volledig in onze sales-strategie'

22sep 201717:39
  • Media
  • 21370 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • Online advertisingTelevisieZakelijkReclame

nieuws RTL Nederland maakte onlangs bekend een meerderheidsbelang van 60 procent te nemen in Adfactor. Door het netwerk van Adfactor te combineren met onder andere RTL MCN krijgen adverteerders meer mogelijkheden voor op maat gemaakte campagnes. MarketingTribune spreekt met Ton Rozestraten, CCO van RTL. 'Dit versterkt onze native advertising.'

MBO & Groei Fonds stapt in Burst voor groeiversnelling

22sep 201714:59
  • Bureaus
  • 18796 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkMarketing

nieuws MBO & Groei Fonds, een investeerder gelieerd aan de Rabobank, neemt een minderheidsbelang in digitaal marketingbureau Burst. Het doel is om met de kapitaalinjectie de groei van Burst te ondersteunen.

Augmented Reality groeit uit de kinderschoenen

22sep 201714:38
  • Bureaus
  • 14759 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • Creatie

weblog Met de release van iOS 11 en de nieuwe iPhone brengt Apple weer nieuwe functionaliteiten naar miljoenen gebruikers. Eén van de dingen die in het nieuwe besturingssysteem zit is ARKit, software waarmee developers Augmented Reality ervaringen kunnen maken voor de iPhone.

De 50 inzendingen voor de Effie Awards

22sep 201712:32
  • Bureaus
  • 27850 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • AdvertisingAwardCampagnes

nieuws Dit jaar zijn er 50 cases ingezonden in vier verschillende categorieën. De uitreiking van de Effie Awards vindt plaats tijdens het 24Festival op 31 oktober in het Concertgebouw te Amsterdam.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners