SuperRebel werkt voor 1602 Capital Partners

26okt 201709:24
  • Bureaus
  • 7081 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenBrandingKlanten

nieuws 1602 Capital Partners, een nieuw Nederlands corporate finance-bureau, heeft design- en reclamebureau SuperRebel gevraagd om een positionering voor het merk te ontwikkelen, als ook een corporate identity.

Nike haalt Kobe Bryant naar Parijs

25okt 201712:45
  • Sponsoring
  • 15488 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • ActivatieCampagnesEndorsementSportmarketing

nieuws Als kick-off van het nieuwe NBA-seizoen heeft Nike een special basketbal-event georganiseerd in Parijs, met de net gestopte vedette Kobe Bryant. Drie dagen lang organiseerde het sportmerk, dat net voor acht jaar heeft bijgetekend als NBA-partner, tal van sportactiviteiten in het 19e arrondissement van de Franse hoofdstad.

Nieuwe strategie Mitsubishi met slogan 'Drive your Ambition'

25okt 201711:52
  • Bureaus
  • 10560 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MarketingBrandingStrategieMerken

nieuws Mitsubishi presenteert op de vandaag gestarte Tokyo Motor Show de nieuwe koers die het merk zal varen. De start van een nieuw tijdperk wordt gesymboliseerd door de aankondiging van de nieuwe merkstrategie ‘Ambition to Explore’ en de nieuwe slogan ‘Drive your Ambition’. Ook heeft Tokyo de wereldpremière van de Mitsubishi e-Evolution Concept, 'de belichaming van de nieuwe strategie.'

Halal en ADCN zetten vrouwelijke creatieven in spotlight

25okt 201709:57
  • Bureaus
  • 13346 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MakersCampagnesCreatieReclame

nieuws Regisseur Johan Kramer lanceert een tweede reeks van ‘Het idee van’, een miniserie over de manier waarop marketing- en communicatieprofessionals op ideeën komen. Kramer maakt de films in samenwerking met productiemaatschappij Halal voor ADCN, de club voor creativiteit in advertising en design.

Maxim Hartman in planten-campagne The Gardeners

25okt 201707:38
  • Bureaus
  • 12297 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • VideoBranded contentCampagnes

nieuws The Gardeners heeft in opdracht van Mooiwatplantendoen.nl de campagne 'De plant als vrouwenmagneet' opgezet in samenwerking met Maxim Hartman. In een reeks van zes korte online video’s legt hij de voordelen van het hebben van mannenplanten uit.

ALD Automotive rolt VR-versie van Mobility Experience Centre wereldwijd uit

24okt 201715:01
  • Online
  • 13346 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Virtual Reality

nieuws Het Mobility Experience Centre (MEC) in Hoofddorp krijgt een virtual reality-versie. Drie jaar nadat het MEC in Nederland is geopend, zorgt het succes ervoor dat men de experience ook in het buitenland wil aanbieden. Om een wereldwijde uitrol over 43 landen mogelijk te maken is er gekozen voor een virtual reality (VR) variant. Zowel het fysieke MEC als de VR-versie maakt het voor bedrijven inzichtelijk welk effect de verschillende keuzes voor mobiliteit heeft op thema’s als duurzaamheid, kostenefficiency en aantrekkelijk werkgeverschap.

Google opent Digitale Werkplaats en wijst de weg met buitenreclame

24okt 201712:40
  • Online
  • 12476 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • ReclameOutdoor

nieuws Ondernemers die hun weg zoeken in online marketing vinden bij Google een warm welkom, de internetreus biedt nu gratis workshops en wijst de weg naar de tijdelijke Digitale Werkplaats met een routebegeleidende buitenreclame.

Google en Facebook stuwen mediabestedingen in Nederland

24okt 201711:13
  • Bureaus
  • 14593 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DigitaalBioscoopTelevisieMediaReclame

nieuws De netto mediabestedingen in Nederland zijn in het eerste halfjaar van 2017 met 2,6% gestegen tot 1,9 miljard euro, aldus het Halfjaarrapport Netto Mediabestedingen 2017 van Nielsen. Die groei is vrijwel volledig toe te schrijven aan online dat met 13% groeide, vrijwel geheel dankzij global players als Google en Facebook. De grootste groei is te zien bij bioscoopreclame. Daar steeg het budget met 19%. Gezien de omvang van dit mediumtype is het effect op totaal zeer gering. De gezamenlijke offline media zagen de inkomsten uit de verkoop van advertentieruimte dan ook dalen met 6,2%.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners