Kult&Ace en Motivaction gaan samenwerken

24okt 201710:18
  • Content
  • 11155 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • CommunicatieInteractie

nieuws Millennialbureau Kult&Ace en onderzoeksbureau Motivaction gaan samenwerken. Vorige maand lanceerde eerstgenoemde de Millennial Monitor, het landelijk onderzoek dat inzichtelijk wil maken wat de jongste generaties van Nederland drijft. Motivaction sluit hier bij aan.

Chris Derksen (Fresh Bridge): 'Productietijd van content is aan verandering onderhevig'

24okt 201710:01
  • Content
  • 10508 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • AwardsGrand Prix Content MarketingContent

nieuws Het zal u niet ontgaan zijn: de genomineerden voor de Grand Prix Content Marketing zijn bekend. En dat betekent ook dat de uitreikingsavond niet meer lang op zich laat wachten: op donderdag 16 november is het zover, in DeFabrique te Utrecht. Een van 'de vrienden' van de GPCM is Fresh Bridge, we maken vast de balans op met senior client lead Chris Derksen.

Creating Business in 1 minuut

24okt 201709:33
  • Bureaus
  • 7354 x gelezen
  • Link
  • Tim den Heijer
  • Creatie

weblog Een zee van neon, spetterende fonteinen, een Eiffeltoren én een vrijheidsbeeld… In Las Vegas is heel wat te zien. Toch reden we bij ons laatste bezoek om voor een roze luikje van 50 bij 80 centimeter.

Cheil laat je wennen aan de Samsung Galaxy S8

24okt 201700:30
  • Bureaus
  • 12914 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • SmartphoneMerkenCommercialsCampagnes

nieuws Cheil Amsterdam heeft een nieuwe campagne gelanceerd voor vaste klant Samsung, getiteld ‘Switch to Galaxy’. In deze campagne laat het creatieve bureau zien dat switchen naar de Galaxy S8/Note8 makkelijker is dan gedacht.

Eric Kip voorzitter van totaal vernieuwd MWG-bestuur

24okt 201700:00
  • Media
  • 13491 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentMediabureauStrategieMedia

nieuws Eric Kip, managing director van Exterion Media, is de nieuwe voorzitter van het MWG-bestuur. Hij is de opvolger van Ton Rozenstraten, CCO bij RTL. Kip heeft het beleid aangescherpt onder het motto ‘fresh thinking’. MWG stelt zich ten dienst om media nog meer te verbinden met merken, content en (data)technologie. Daarbij wil MWG zich vooral focussen op de raakvlakken van media met deze drie disciplines.

Havas werkt samen met Ortec aan 'betekenisvolle connecties'

23okt 201711:36
  • Online
  • 8777 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Customer JourneyPartnershipAlgoritme

nieuws Door samen te werken met Ortec haalt Havas Media hoogwaardige wiskundige optimalisatie en analytics kennis in huis om voortvarend aan de slag te gaan met de customer journey, conversie attributie en cross-channel optimalisatie.

SodaStream wint rechtszaak en Euro Effie

23okt 201710:45
  • Bureaus
  • 13113 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • EffectMerkenCampagnesAward

nieuws SodaStream Benelux is in de winning mood. Het bedrijf won niet alleen een Euro Effie, maar ook de rechtszaak, aangespannen door de sectorvereniging van de Belgische water- en frisdrankindustrie (VIWF). Volgens de VIWF bevatten de campagnes 'Shame or Glory' en 'No Planet, No Christmas' misleidende informatie over het effect van plastic flessen op het milieu en schaadt het de naam van producten van gebotteld water.

Wayne Parker Kent breidt uit naar België

23okt 201710:36
  • Content
  • 9142 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • StrategieContent

nieuws Wayne Parker Kent breidt binnenkort zijn activiteiten uit naar het zuiden. Begin 2018 worden vier Vlaamse varianten van de online magazines NSMBL, Manners, Culy en Famme gelanceerd. Dit maakte het Amsterdamse mediabedrijf zojuist bekend in de nieuwste aflevering van de podcast The Brief.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners