Carlijn Postma is Contentmarketingvrouw van het Jaar: 'Ik ben een vakidioot, misschien is dat de reden'

20nov 201711:51
  • Content
  • 28726 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentPersonaliaGrand Prix Content Marketing

nieuws Carlijn Postma van The Post is uitgeroepen tot Contentmarketingvrouw van het Jaar, dat werd donderdagavond bekendgemaakt tijdens de GPCM-uitreiking in DeFabrique. Een eerste reactie.

Maurice Wenneker (Explained): 'Onze core business is en blijft video content'

20nov 201710:43
  • Content
  • 10038 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentVideo

nieuws Wenneker Group is een nieuw online content bureau gestart: Explained. Het is het meest recentelijk toegevoegde label van het moederbedrijf, waar ook onder meer Nosh Food Films onder valt. Even bijpraten met oprichter Maurice Wenneker.

Patrick Driessen managing director van Chunk

20nov 201710:32
  • Bureaus
  • 10645 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CreatieStrategiePersonaliaInnovatie

nieuws Patrick Driessen is benoemd tot managing director van internationaal creatief bureau Chunk. In zijn nieuwe functie gaat hij zich richten op de uitbouw van de organisatie en op de internationale groei van Chunk. Met de komst van Driessen slaat het Amsterdamse bureau zijn vleugels uit naar onder meer Londen en Parijs.

89 goede doelen kiezen voor Roorda

20nov 201708:33
  • Bureaus
  • 8533 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • FondsenwervingCommercialsCampagnesAdvertising

nieuws Negenentachtig CBF erkende goede doelen starten een gemeenschappelijke campagne met als doel mensen te inspireren het gesprek over nalaten aan te gaan. Roorda Reclamebureau won het account na een pitch en ontwikkelde de strategie, campagne en het online platform.

Rabobank schrapt 'valse belofte' uit tv-commercial

20nov 201700:16
  • Bureaus
  • 14510 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsReclameCampagnesMVO

nieuws De nieuwe campagne van Rabobank houdt de gemoederen flink bezig. Na kritiek wordt de tv-commercial aangepast waarin de bank zich profileert als een heel duurzame bank. Bij de Reclame Code Commissie is een klacht binnengekomen van een boze Limburger over de belofte van de bank om 'samen het wereldvoedselprobleem op te lossen'.

Antoinette Hoes Transformation & Integration Director DDB Berlijn

17nov 201709:09
  • Bureaus
  • 20128 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaReclame

nieuws Antoinette Hoes is gestart als directeur Transformatie & Integratie bij DDB Berlijn. Hoes wordt daarnaast wereldwijd verantwoordelijk voor de digitale business van Volkswagen. Hoes werkte van 2011 tot 2016 voor het DDB-netwerk, als hoofd Strategie bij DDB & Tribal Amsterdam en was verantwoordelijk voor meerdere internationale klanten waaronder Heineken, KLM, C&A en Adidas.

Fitzroy ontwikkelt 'The drive-in closet' voor de Hyundai KONA

17nov 201709:02
  • Bureaus
  • 19709 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • OutdoorCampagnes

nieuws De nieuwe Hyundai KONA kun je op iedere mogelijke manier personaliseren. Zo kun je kiezen voor verschillende kleuropties van het exterieur, het dak, de gordels… zelfs de stiksels van het interieur kun je naar eigen smaak customizen.

DDMA lanceert campagne Data, maak er iets moois van

17nov 201708:35
  • Bureaus
  • 19492 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • VideoBig dataCampagnes

nieuws DDMA, vereniging voor data en marketing, lanceert de B2B campagne ‘Data, maak er iets moois van’. In de snel veranderende, complexe en concurrerende datasector moet de marketeer - veel meer dan voorheen - van alle markten thuis zijn. Het is van belang dat men zich realiseert dat het in de kern gaat om de juiste balans tussen data, technologie en creativiteit. Met deze campagne vraagt DDMA aandacht voor de balans tussen science en art.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners