blowUP media gaat samenwerken met GLOW Eindhoven

10nov 201710:56
  • Bureaus
  • 15376 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Evenement

nieuws GLOW Eindhoven en blowUP media gaan samenwerken om het lichtfestival op kunstzinnig gebied en qua bereik op een hoger plan te brengen.Het eerste gezamenlijke project van de samenwerking betreft het kunstproject 'Weltmaschine', dat tijdens de komende editie van GLOW, volgende week in Eindhoven, wordt gerealiseerd.

[Commercial Review] Maurice van Susante: Lidl, Greenpeace, Cluse

10nov 201710:45
  • Bureaus
  • 19448 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • AdvertisingTelevisieCommercialsCampagnes

nieuws Wie deze heeft gemist, heeft echt onder een steen gezeten. Op radio, televisie, online en in print was deze campagne van Lidl niet te missen. Het inzicht was een eenvoudig woordgrapje, en ook al eens gedaan (vorig jaar nog voor AH), maar de uitvoering, schaal en consistentie van de Lidlcampagne van dit jaar zijn beter en sterker.

Rebranding GoodHabitz door Fitzroy

10nov 201709:05
  • Design
  • 7281 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Branding

nieuws Online opleider GoodHabitz is door Fitzroy gekozen voor een rebranding, nieuwe positionering en internationale campagne. Marnix Tiggeloven, oprichter Fitzroy: ‘GoodHabitz is marktleider op het gebied van e-learning en biedt meer dan 110 online trainingen aan, waarbij positiviteit en humor hoog in het vaandel staan. Wij ontwikkelden de campagne “Today is a good day to upgrade yourself” om zo iedereen uit te nodigen om iedere dag iets bij te leren.’

Digitaal verzekeringslabel nowGo lanceert eerste campagne

9nov 201714:30
  • Online
  • 9026 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • DigitaalCampagnes

nieuws Digitaal label nowGo van verzekeraar Vivat lanceert zijn eerste campagne. De campagne is in samenwerking met RLVNT gemaakt. Hieruit is zowel een positionering, missie, visie, naamgeving, huisstijl, creatieve strategie als communicatieconcept ontwikkeld. Als eerste uit de reeks is de commercial voor de autoverzekering nu online te zien.

SKO en GfK verlengen contract voor TV Kijkonderzoek

9nov 201711:52
  • Media
  • 13713 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnderzoekTelevisieKijkcijfersBereikVideo

nieuws Stichting Kijkonderzoek (SKO) verlengt het TV Kijkonderzoek-contract met GfK voor 2018. GfK levert een bijdrage aan de innovaties om in te kunnen spelen op het veranderende kijkgedrag waarbij video- en tv-kijken op meerdere schermen wordt gemeten. De nadruk ligt hierbij op het meten van live tv-kijken op tablets en smartphones.

KPN en N=5 lanceren 'Hoe overleef ik mijn 1e mobiel?'

9nov 201710:45
  • Bureaus
  • 11228 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MaatschappijMobileCampagnes

nieuws Kinderen krijgen op steeds jongere leeftijd hun eerste mobiele telefoon. Daarover bestaan veel vragen en onduidelijkheden bij zowel ouder als kind. Met ‘Hoe overleef ik mijn 1e mobiel?’ helpt KPN hen via een interactieve test het gesprek aan te gaan over belangrijke, relevante onderwerpen. Zo wordt het maken van afspraken omtrent het gebruik ervan makkelijker. De campagne is ontwikkeld door N=5.

Wies Gruppen (Axioma): 'Contentmarketing is zoveel meer dan verkopen wat je verkoopt'

9nov 201709:09
  • Content
  • 8954 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Grand Prix Content MarketingContentAwards

nieuws Het zal u niet ontgaan zijn: de genomineerden voor de Grand Prix Content Marketing zijn bekend. En dat betekent ook dat de uitreikingsavond niet meer lang op zich laat wachten: op donderdag 16 november is het zover, in DeFabrique te Utrecht. Een van 'de vrienden' van de GPCM is Axioma Communicatie, we maken vast de balans op met creative director Wies Gruppen.

Wieden+Kennedy vier keer genomineerd voor Epica Awards

8nov 201712:12
  • Bureaus
  • 10833 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • ReclameMarketingCampagnesAward

nieuws Wieden+Kennedy is dit jaar het Nederlandse bureau met de meeste nominaties voor de Epica Awards. Het Amsterdamse bureau is vier keer genomineerd met werk voor Nike. JWT (Free a Girl) en 180 Amsterdam (Unicef) zijn beide twee keer genomineerd. De Epica Awards zijn de internationale reclameprijs die wordt toegekend door de vakpers.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners