Backbone maakt 'vrienden-campagne' voor Aviko

Backbone maakt 'vrienden-campagne' voor Aviko
  • Bureaus
  • 28 nov 2013 @ 11:51
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameCampagnes

Aviko komt vanaf 2 december met een multimediale campagne, bedoeld om het gemak en de variatie van het Aviko-assortiment extra onder de aandacht te brengen.

De nieuwe campagne moet inhaken op de consumer insight dat de warme maaltijd hét moment is van gezellig samenzijn met het gezin is en de daaraan gekoppelde behoefte aan smakelijke, verse én gemakkelijke gerechten. 

Volgende week introduceert Aviko nieuwe dagverse producten als Kokkerellen, een nieuwe pay-off en een aangescherpte merkstrategie. Een serie van drie commercials, een online kookplatform, winkelvloer- en PR-activiteiten ondersteunen de nieuwe strategie.

Communicatiebureau Backbone Marketing bedacht een trilogie van commercials. Drie vriendenstellen spelen de hoofdrol in een mini-‘soap’ waarin ze de inspiratie en het gemak van Aviko ervaren. Eerder maakte Backbone al een commercial voor Aviko's Raspatat. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken