Epica 2013: and the winners are...

Epica 2013: and the winners are...
  • Bureaus
  • 22 nov 2013 @ 09:39
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Het is de week van de awards: SponsorRingen, Grand Prix Custom Media en de Epica 2013. MarketingTribune zit er met de neus bovenop. Bij de eerste twee genoemde events zijn de winnaars inmiddels bekend. Hier in Parijs is het nog even spannend: vandaag hakt de jury nog enkele flinke knopen door omdat in sommige categorieën er sprake is van een close finish (de tiebreaks). Vanavond weten we meer. Tot dan nog even opwarmen met enkele grote kanshebbers. Hierbij presenteren we met groot respect 3 ingezonden cases, allemaal uit Frankrijk. Als eerbetoon aan een land waar creativiteit hoogtij viert. Door Sjaak Hoogkamer vanuit Parijs

Voor Honda maakte DDB Parijs de film The Centaur (genomineerd in de categorie TV, Online films). Hetzelfde bureau stuurde ook voor National Geographic de film Gnu in voor de categorie Media (film) en tot slot aandacht voor de film in opdracht van Oringina Schweppes France van de FRED&FARIDGroup met de veelzeggende tiel Satellite in de categorie Drinks.







Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken