Kingsday maakt Fuif'es met Duyvis-campagne
- Bureaus
- 22 nov 2013 @ 08:13
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Commercials
- 22 nov 2013 @ 08:13
- Redactie Bureaus
Met een televisie-en online campagne die deze week is begonnen, gaat Duyvis terug naar de kern van het merk: Fuif’es met Duyvis. Kingsday ontwikkelde de onderliggende strategie en maakte de eerste commercial en online activatie.
In de commercial zien we hoe twee Duyvis mannen vriendelijk inbreken in een situatie waar een fuif- waardig moment wordt overgeslagen. “Dahaag, wij zijn van de Duyvis… En we zien hier een typisch geval van een gemiste fuif.” Om dit vervolgens te repareren met Borrelnootjes.
De nieuwe regel Fuif’es met Duyvis wordt de leidraad voor een serie commercials en acties die Duyvis een rol geven als aanjager van meer feestjes in Nederland. Kingsday werkt verder aan campagnes die recht doen aan de reclamegeschiedenis van het begrip Fuif.
De Fuif-vlag
De eerste activatie op duyvis.nl vraagt kijkers om ook te laten zien dat Duyvis in huis is. En dat ze dus voorbereid zijn op spontane fuif-gelegenheden. Als beloning kunnen ze een knalrode non-branded Fuif! vlag winnen. Margreet Rijkaart, marketing manager Duyvis: “De vlag met slechts Fuif! erop is hét bewijs dat dit woord nog onvervreemdbaar aan Duyvis is verbonden. Ook zonder merk koppelt iedereen het onmiddellijk aan Duyvis.”
Credits
Klant: Duyvis / Bureau: Kingsday / Productiemaatschappij: In Case of Fire / Regisseur: Rick Lenzing / Online productie: Thispagecannotbefound / Verantwoordelijk vanuit Duyvis: Margreet Rijkaart, Eveline Polderman, Ewout Albers.
Over Kingsday
Kingsday is een reclamebureau gevestigd in hartje Amsterdam. Krap 2 jaar na de start floreert het bureau met internationale massa-mediale campagnes voor onder meer MINI, Duyvis, Danerolles, het Bloemenbureau Holland, KPN, SMINT, MoneYou en De Hartstichting. Voor deze merken creëert Kingsday conversatiewaarde door campagnes te ontwikkelen die het beste van PR, Interactie en Reclame verenigen.
Deze week Publiceerden we een interview met Sander Volten, managing director van Kinsday.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing