Kingsday maakt Fuif'es met Duyvis-campagne

Kingsday maakt Fuif'es met Duyvis-campagne
  • Bureaus
  • 22 nov 2013 @ 08:13
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Commercials

Met een televisie-en online campagne die deze week is begonnen, gaat Duyvis terug naar de kern van het merk: Fuif’es met Duyvis. Kingsday ontwikkelde de onderliggende strategie en maakte de eerste commercial en online activatie.

In de commercial zien we hoe twee Duyvis mannen vriendelijk inbreken in een situatie waar een fuif- waardig moment wordt overgeslagen. “Dahaag, wij zijn van de Duyvis… En we zien hier een typisch geval van een gemiste fuif.” Om dit vervolgens te repareren met Borrelnootjes.

De nieuwe regel Fuif’es met Duyvis wordt de leidraad voor een serie commercials en acties die Duyvis een rol geven als aanjager van meer feestjes in Nederland. Kingsday werkt verder aan campagnes die recht doen aan de reclamegeschiedenis van het begrip Fuif.


De Fuif-vlag

De eerste activatie op duyvis.nl vraagt kijkers om ook te laten zien dat Duyvis in huis is. En dat ze dus voorbereid zijn op spontane fuif-gelegenheden. Als beloning kunnen ze een knalrode non-branded Fuif! vlag winnen. Margreet Rijkaart, marketing manager Duyvis: “De vlag met slechts Fuif! erop is hét bewijs dat dit woord nog onvervreemdbaar aan Duyvis is verbonden. Ook zonder merk koppelt iedereen het onmiddellijk aan Duyvis.”

Credits

Klant: Duyvis / Bureau: Kingsday / Productiemaatschappij: In Case of Fire / Regisseur: Rick Lenzing /  Online productie: Thispagecannotbefound / Verantwoordelijk vanuit Duyvis: Margreet Rijkaart, Eveline Polderman, Ewout Albers.

Over Kingsday
Kingsday is een reclamebureau gevestigd in hartje Amsterdam. Krap 2 jaar na de start floreert het bureau met internationale massa-mediale campagnes voor onder meer MINI, Duyvis, Danerolles, het Bloemenbureau Holland, KPN, SMINT, MoneYou en De Hartstichting. Voor deze merken creëert Kingsday conversatiewaarde door campagnes te ontwikkelen die het beste van PR, Interactie en Reclame verenigen.

www.kingsday.com

www.duyvis.nl

Deze week Publiceerden we een interview met Sander Volten, managing director van Kinsday.

Dat interview staat hier



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken