BPN & MAP werken voor Maison de Bonneterie

BPN & MAP werken voor Maison de Bonneterie
  • Bureaus
  • 29 nov 2013 @ 15:17
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Mediabureau

De Nederlandse Fashion Store Maison de Bonneterie heeft haar media-activiteiten ondergebracht bij media-adviesbureau BPN. In samenwerking met zusterbureau MAP is BPN verantwoordelijk voor alle online en offline media-activiteiten, waaronder media-advies, planning en buying voor zowel de fysieke winkels als de nieuwe webshop.

Sinds 1889 is  Maison de Bonneterie een begrip met haar prachtige winkels in Amsterdam en Den Haag. In 2013 bruist Maison de Bonneterie als nooit tevoren. Met prachtige  actuele fashion collecties van topmerken , variërend van klassiek tot city & jong, is er voor elk wat wils.

De eerste online campagne, rondom de lancering van de nieuwe webshop, gaat de komende weken van start.

www.bpnww.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken