BSUR wint pitch van whiskymerk Glenmorangie

BSUR wint pitch van whiskymerk Glenmorangie
  • Bureaus
  • 24 dec 2013 @ 01:17
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesPitchesMerken

Reclamebureau BSUR heeft een nieuwe internationale klant binnengehaald: het Schotse single-malt whiskymerk Glenmorangie. Na een pitch met meerdere bureaus krijgt BSUR de leiding over een volledig geïntegreerde communicatiecampagne.

Glenmorangie zocht een 'global agency' dat het merk echt goed begreep. BSUR, dat kantoor houdt in Amsterdam en Shanghai, overtuigde de drankproducent met haar ‘concepting’ aanpak en de 20 jaar ervaring in merkcommunicatie. 

BSUR heeft ingezet op de ontwikkeling van een volledig geïntegreerd wereldwijd campagne-concept voor merkcommunicatie en 'through-the-line' activatie voor Glenmorangie.

David White, Director of Marketing and Communications bij The Glenmorangie Company: 'We hebben gekozen om samen te werken met BSUR vanwege haar internationale perspectief en indrukwekkende creativiteit. BSUR deelt onze passie voor merken en we zijn dan ook vol vertrouwen dat deze samenwerking het ons mogelijk maakt om het momentum te continueren dat ons merk de afgelopen vier jaar heeft gehad.'

Jan Rijkenberg, CEO van BSUR Group: 'Wij zijn vereerd en blij te kunnen werken voor deze parel van een merk. Door trouw te blijven aan haar uniciteit willen we de communicatie helpen evolueren door innovatieve en adaptieve campagnes. We kijken uit naar een langdurig partnership.'  

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken