Gilde wil Conclusion overnemen
- Bureaus
- 5 dec 2013 @ 09:49
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommunicatieZakelijk
- 5 dec 2013 @ 09:49
- Redactie Bureaus
Investeringsmaatschappij Gilde Equity Management wil communicatie- en organisatieadviesbureau Conclusion overnemen, zo meldt de Autoriteit Financiële Markten. Mede-oprichter Erik Hallers gaat het bedrijf verlaten.
Zelf verwoordt Conclusion het eufemistischer: 'Om nieuwe kansen voor kwalitatieve en kwantitatieve groei optimaal te kunnen benutten, heeft Conclusion investeerder Gilde aangetrokken. Met de komst van Gilde begint een nieuwe fase in de ontwikkeling van Conclusion.' AFM is stelliger, spreekt van een overname.
Het bedrijf bevestigt dat Gilde een belang neemt in Conclusion, waarbij het 'voornamelijk op strategisch niveau betrokken zal zijn'. Roelof Bijlsma en Murat Kiran blijven hun actieve rol als ondernemers en aandeelhouders vervullen. Erik Hallers neemt afscheid om te kunnen focussen op activiteiten buiten Conclusion.
Roelof Bijlsma: 'Groei zit in het DNA van Conclusion. Economische groei, persoonlijke groei én vooral: groei in de toegevoegde waarde die we bieden aan onze klanten. Met als motor voor die groei natuurlijk de unieke en hoogwaardige oplossingen die wij als geen ander kunnen bieden. Gilde is voor ons de ideale nieuwe partner die het mogelijk maakt om niet zozeer groter, maar vooral nóg beter te worden: nóg meer ‘best-in-class’ professionals aantrekken, nóg meer investeren in state of the art kennis en kunde, nóg verder vooroplopen in technologische ontwikkelingen.'
Conclusion, opgericht in 1997, is een zakelijk dienstverlener van Nederland op het gebied van Human Capital, Communication, Organisation en Technology. Het concern omvat 30 werkmaatschappijen met totaal ruim 1600 medewerkers, waaronder Conclusion Communications Archtects, Bright Alley en De Combinatie van Factoren.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing