Gouden Loeki 2013: welke shortlist kiest het publiek?

Gouden Loeki 2013: welke shortlist kiest het publiek?
  • Bureaus
  • 9 dec 2013 @ 10:36
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsAwards

De strijd om de Gouden Loeki nadert zijn ontknoping. Momenteel kiest het publiek uit de maandwinnaars van afgelopen jaar de vijf commercials die doorgaan naar de finale. De reclamewereld houdt zijn adem in: welke shortlist stelt het publiek samen?

Het afgelopen jaar hebben de Nederlands tv-kijkers iedere maand gestemd op de meest bijzondere, mooiste, meest aansprekende tv-commercials. Het resultaat is een lijst van 36 genomineerden. Nu is het wederom het publiek aan zet. Via de site Stergoudenloeki.nl of de speciale Facebook-page kan het tot donderdag 19 december kiezen welke vijf tv-commercials op de shortlist komen.

De eindstrijd wordt die donderdagavond om 20:30 uur op Nederland 1 gepresenteerd door Art Rooijakkers. Aan het begin van de liveshow worden de vijf finalisten bekendgemaakt. Aan het eind van de show is de winnende tv-commercial van de Ster Gouden Loeki 2013 bekend. Vorig jaar was ‘Lekker lang bellen’ van Telfort de grote winnaar. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken