ARA laat Gom stralen

ARA laat Gom stralen
  • Bureaus
  • 15 jan 2014 @ 01:39
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesRadio

Gom, onderdeel van schoonmaakconcern Facilicom Services Group, heeft deze week een herijkte merkcampagne gelanceerd op radio en internet. Daarin profileert Gom zich nadrukkelijk als de schoonmaker die organisaties laat stralen.

‘Stralende organisaties zijn die organisaties waar je met plezier werkt. Of waar je je, als klant, reiziger, bezoeker of als patiënt meteen welkom voelt’, vertelt algemeen directeur Rob Alsema. ‘In onze beleving zijn stralende organisaties gastvrije organisaties. Managers en bestuurders zijn daarmee ook gastheren. We zien het als onze taak inhoud te geven aan hun gastheerschap. Wij laten organisaties letterlijk en figuurlijk stralen en daardoor voelen gasten en ook medewerkers zich extra welkom.'

Voor opdrachtgevers is Goms manier van zakendoen vaak doorslaggevend, meent Alsema. 'Steeds meer waarderen ze ons niet alleen om onze betrouwbaarheid en het nakomen van afspraken, maar kiezen ze ons ook vanwege onze visie, het invulling geven aan gastheerschap en de hechte samenwerking waarbij de verdieping naar de wensen van de individuele klant centraal staat. We zijn pas tevreden als een opdrachtgever niet alleen zijn pand, maar ook zijn organisatie ziet stralen.'

De herijking was voor het management van Gom aanleiding om een nieuwe mediacampagne op te zetten. Daarmee daagt Gom ondernemend Nederland via Radio 1 en BNR Nieuwsradio uit om de stralende organisatie te (her)ontdekken. Verder zal Gom zich ook hernieuwd presenteren op de verschillende vakgerelateerde online platformen en op de geheel vernieuwde eigen website.

Ook aan de interne communicatie is gedacht. Alle 8.000 medewerkers van Gom zijn bij de introductie van de campagne middels een extra nieuwsbrief geïnformeerd. ‘Onze medewerkers geven immers met allemaal dagelijks invulling aan de nieuwe pay off: Gom. Laat uw organisatie stralen’, aldus Alsema.

Het Rotterdamse reclamebureau ARA ontwikkelde het concept van de campagne. De productie nam Facilicom Services Group zelf ter hand, laat het bedrijf weten. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken