Aruba wint outdoor campagne Vakantiebeurs
- Bureaus
- 15 jan 2014 @ 11:52
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - OutdoorEvenement
- 15 jan 2014 @ 11:52
- Redactie Bureaus
Aruba Toerisme is winnaar geworden van een speciale prijsvraag rond de Vakantiebeurs, waarbij een outdoor campagne als hoofdprijs gold. De Caribische bestemming staat dus tijdens het evenement extra in de schijnwerpers.
Internationale toerismebureaus die zich richten op de Nederlandse markt konden via een speciaal daarvoor gelanceerde website een outdoor campagne winnen. Deze actie werd geïnitieerd door Clear Channel Hillenaar en Tourism Marketing Concepts-Travel PR Benelux.
Op de site kon elk aan de Vakantiebeurs deelnemend Tourism Board zich tot dinsdag aanmelden voor de prijsvraag. Aruba is uiteindelijk de winnaar geworden van reclameruimte op het billboardnetwerk rond de Vakantiebeurs in Utrecht, een billboard netwerk in Amsterdam en een enorme reclamemast langs de nieuwe snelweg A5. De prijs heeft een bruto mediawaarde van ruim € 35.000,-.
De winnaar is gisteren bekendgemaakt tijdens de Vakantiebeurs Vakdag. De prijs is een opsteker voor Aruba Toerisme én haar reclamebureau Indie.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Hillenaar
- outdoor
- Indie
- travel
- Aruba
- campagne
- wedstrijd
- toerisme
- billboards
- Clear Channel
- Vakantiebeurs
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing