Aruba wint outdoor campagne Vakantiebeurs

Aruba wint outdoor campagne Vakantiebeurs
  • Bureaus
  • 15 jan 2014 @ 11:52
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • OutdoorEvenement

Aruba Toerisme is winnaar geworden van een speciale prijsvraag rond de Vakantiebeurs, waarbij een outdoor campagne als hoofdprijs gold. De Caribische bestemming staat dus tijdens het evenement extra in de schijnwerpers.

Internationale toerismebureaus die zich richten op de Nederlandse markt konden via een speciaal daarvoor gelanceerde website een outdoor campagne winnen. Deze actie werd geïnitieerd door Clear Channel Hillenaar en Tourism Marketing Concepts-Travel PR Benelux.

Op de site kon elk aan de Vakantiebeurs deelnemend Tourism Board zich tot dinsdag aanmelden voor de prijsvraag. Aruba is uiteindelijk de winnaar geworden van reclameruimte op het billboardnetwerk rond de Vakantiebeurs in Utrecht, een billboard netwerk in Amsterdam en een enorme reclamemast langs de nieuwe snelweg A5. De prijs heeft een bruto mediawaarde van ruim € 35.000,-.

De winnaar is gisteren bekendgemaakt tijdens de Vakantiebeurs Vakdag. De prijs is een opsteker voor Aruba Toerisme én haar reclamebureau Indie.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken