BSUR wint wereldwijd account Glenmorangie

BSUR wint wereldwijd account Glenmorangie
  • Bureaus
  • 7 jan 2014 @ 13:44
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesKlanten

Glenmorangie (LVMH), het favoriete single-malt whiskymerk van Schotland, brengt haar wereldwijde account onder bij BSUR. Na een multi-agency pitch neemt BSUR de creatieve leiding over een mondiale, geïntegreerde communicatiecampagne.

David White, Director of Marketing and Communications bij The Glenmorangie Company: “We kozen BSUR vanwege hun internationale oriëntatie en creativiteit. BSUR deelt onze passie voor merken en we zijn ervan overtuigd dat ze de ideale partner zijn om Glenmorangie\'s succes van de afgelopen 4 jaar voor te zetten.“

www.bsur.nl
www.glenmorangie.com

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken