Doom & Dickson lijft Kiss en Van der Velden in

Doom & Dickson lijft Kiss en Van der Velden in
  • Bureaus
  • 27 jan 2014 @ 12:47
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaReclameBranding

Reclamebureau Doom & Dickson heeft haar creatieve team verder uitgebreid. Designteam Scott van der Velden en Alexandra Kiss hebben hun freelance bestaan opgegeven om het bureau te komen versterken.

Kiss en Van der Velden waren voorheen met name werkzaam vanuit designstudio ProductMargje. Van der Velden was eerder al werkzaam als creative director online bij /TEQUILA.

Frieda Ulsamer de Waard, managing partner Doom & Dickson: 'Met de komst van deze twee toppers kunnen we creatief werk, visualisatie en techniek in huis koppelen. Hun expertise op het gebied van design en huisstijl, het maken van campagnebeelden en het gebruik van techniek, 2D, 3D, animaties, film en dergelijke is vandaag de dag onontbeerlijk om on- en offline te integreren.'

Samen met de eerder aangenomen business director en het creatieve team wil Doom & Dickson de eigen werkzaamheden verder uitbouwen. Het nieuwe jaar wordt volgens Ulsamer 'niet alleen druk voor bestaande klanten maar ook voor meer new business'. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken