IKEA speelt met nieuwe tv commercial in op vastzittende huizenmarkt
- Bureaus
- 3 jan 2014 @ 15:01
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsTelevisie
- 3 jan 2014 @ 15:01
- Redactie Bureaus
IKEA Nederland lanceert op maandag 6 januari een nieuwe TV commercial. De commercial richt zich op creatieve woonoplossingen voor de vastzittende huizenmarkt. Want wat doe je als je droomt van een nieuwe plek, maar je huis niet verkocht wordt?
De commercial is onderdeel van de in oktober gelanceerde campagne De mogelijkheden zijn eindeloos als je in oplossingen denkt. Hierin staat het creëren van nieuwe mogelijkheden op basis van hedendaagse uitdagingen centraal.
Carolien de Wit, Country External Communication Manager van IKEA Nederland: 'De vastzittende huizenmarkt is een actueel onderwerp waar veel mensen tegenwoordig mee te maken hebben. Zonder er luchtig over te willen doen, laten we met deze reclame zien dat er slimme woonoplossingen zijn voor deze problematiek, bijvoorbeeld verhuizen in je eigen huis. Door je huis slim in te richten, eventueel te wisselen van kamers, of een kamer in tweeën te splitsen, laten we zien dat er meer mogelijk is dan je soms denkt.'
De nieuwe TV commercial is de derde in een reeks van vier die live gaat. Eerder werden al Buurtpapadag en Maak ruimte voor liefde uitgezonden. IKEA speelde hiermee in op de stijgende kosten voor kinderopvang en op slimme woonoplossingen wanneer gezinsuitbreiding zich sneller aandient dan een grotere woning. Het thema van de campagne – De mogelijkheden zijn eindeloos als je in oplossingen denkt – is bedoeld om Nederlanders te inspireren om in deze tijd zoveel mogelijk te halen uit beperkte middelen.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing