Nieuwe tv-commercial van Overtoom, eh, Manutan

Nieuwe tv-commercial van Overtoom, eh, Manutan
  • Bureaus
  • 7 jan 2014 @ 00:46
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercials

Overtoom is terug op de Nederlandse televisie met een eerste tv-commercial die de nieuwe merknaam Manutan moet laden. De komende drie weken zal deze commercial regelmatig te zien zijn. Na enkele online video's maakt nu ook de tv-kijker kennis met change Manager Bob de Haan, een typetje van Jeroen van Koningsbrugge.

De campagne is ontwikkeld door reclamebureau Canday en startte al op 9 december op de speciale actiewebsite, die via Manutan.nl te bekijken is. Hoofddoel is de naamsbekendheid van Manutan te vergroten. Evident PR ondersteunt de campagne door het inhoudelijke verhaal achter de naamswijziging en de bijkomende veranderingen in de media te brengen.

Naast nieuwe manieren van coaching die de medewerkers zelfstandiger, creatiever en klantgerichter maken, is er ook uitgestippeld hoe klanten straks het verschil merken. Zo wordt het productassortiment uitgebreid, wordt er flink geïnvesteerd in klantenservice en ondersteunt het bedrijf uit Den Dolder klanten met diensten om hun inkoop slimmer te regelen.

Overtoom, opgericht in 1946, is in Nederland en België de bekendste leverancier van artikelen voor kantoor, magazijn, werkplaats en terrein. Via catalogi, het contactcenter en de website worden meer dan 40.000 artikelen binnen 24 uur geleverd. Van intern transport & opslag tot inrichting tot veiligheid. Ook levert Overtoom diensten als de complete inrichting van werkplaats, kantoor, terrein en magazijn.

Overtoom is onderdeel van de internationale Manutan Group, Europees marktleider op de zakelijke postordermarkt. De groep bestaat uit 25 dochtermaatschappijen in 19 Europese landen. Met ruim 1.850 medewerkers en ruim 200.000 verschillende artikelen worden meer dan 600.000 Europese klanten bediend. De visie van de Manutan Group kenmerkt zich onder andere door het aangaan van warme, oprechte en persoonlijke relaties met klanten. ‘Ondernemen voor een betere wereld’ is het motto. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken