Eerste winnaar Nutopia is bekend

Eerste winnaar Nutopia is bekend
  • Bureaus
  • 6 feb 2014 @ 12:04
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCreatieOnline

De jury van Facebook-platform Nutopia heeft vandaag de eerste Utopia-inhaker tot maandwinnaar uitgeroepen. Matthijs Jaspers van Nobla scoorde de meeste punten met een Hornbach-inhaker op het vertrek van een deelnemer aan het tv-programma.

Gisteravond kwam de jury bijeen om één van de 21 inhakers tot winnaar uit te roepen. Ieder van de zeven aanwezige juryleden kreeg twintig punten te verdelen (met een maximum van tien punten per uiting). Op advies van jurylid Ruud de Langen is er gejureerd volgens het ABC-principe: Attentie/Actualiteit, Branding en Communicatie. 

Matthijs Jaspers van Nobla veroverde 31 punten met zijn inhaker voor Hornbach. Volgens de vakjury voldeed de creatie aan alle beoordelingscriteria en was dit de enige inhaker met een duidelijke call to action. 

Met 19 punten is de (B)Illy inhaker van Danique Folkerts, Naomi Sta en Pieter Vonk op de tweede plaats geëindigd. De derde plaats is voor Danny Creatah. Hij kreeg 18 punten voor zijn inhaker voor MID Tandartsen, waarbij de copy zich duidelijk onderscheidde van de andere inzendingen. 

Bekijk alle inzendingen in de Facebook-community Nutopia

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken