Kega wint vanHaren pitch

Kega wint vanHaren pitch
  • Bureaus
  • 19 feb 2014 @ 16:57
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PitchesReclameMerken

Kega heeft de vanHaren pitch gewonnen. Het retailbureau uit Sassenheim moest het opnemen tegen IVC, het huidige bureau van vanHaren, Draftfcb en Roorda. De pitch werd begeleid door Conclusion Communication Architects.

Fred Moolhuijsen, partner bij Conclusion: 'Het was een strijd die spannend bleef tot het laatste moment. Het ging tussen activatiebureau Draftfcb en retailspecialist Kega. Uiteindelijk heeft de visie van Kega op retail en de ontwikkeling van de schoenenmarkt de doorslag gegeven.'

Kees Verkade, partner bij Kega: 'Wij zijn blij dat we een iconisch merk als vanHaren op ons specialisatiegebied van retail met een presentatie die zowel fysieke als online elementen bevat voor ons hebben kunnen winnen. We hebben heel pragmatisch gekeken naar hoe je de realiteit van retail vandaag kunt gaan toepassen op vanHaren. Een belangrijk deel van de oplossing zal liggen op het snijvlak van marketingcommunicatie en ICT.'

Kega richt zich op (inter)nationale retailers en A-merk fabrikanten. Het bureau werkt onder meer voor Hönkemoller, Chasin', Nespresso, Canon, ZEB en de ANWB.

www.kega.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken