Kinsgday: In case of love at first sight: break glass!

Kinsgday: In case of love at first sight: break glass!
  • Bureaus
  • 14 feb 2014 @ 00:04
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Mooiwatbloemendoen.nl maakt dit jaar van Valentijnsdag de meest romantische ooit en komt met een opvallende guerrillacampagne in de stad van de liefde: Parijs. Want liefde en bloemen zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Op diverse romantische plekken zijn 1500 emergency cases geplaatst. In deze welbekende rode kastjes zit een prachtige rode roos. Klaar voor gebruik. Dus heb je een acuut geval van liefde op het eerste gezicht? Druk dan het cellofaan door, pak de bloem en verklaar ter plekke de liefde.

Credits

Bureau: Kingsday  / Productiemaatschappij:   Chocolat Rouge Films Parijs /  PR: VFCRP (Frankrijk), The Gardeners (Nederland)  /  Klant: Bloemenbureau Holland

www.mooiwatbloemendoen.nl
www.kingsday.com



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken