Mercedes-Benz geeft voordeel na online handscan
- Bureaus
- 17 feb 2014 @ 10:54
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesMultichannelVirale marketing
- 17 feb 2014 @ 10:54
- Redactie Bureaus
Ben jij een echte harde werker? Dan geeft Mercedes-Benz je voordeel bij de aanschaf van een Vito-bestelwagen op basis van een online scan van je werkhand. Deze interactieve campagne komt uit de koker van N=5.
Via een online handscan, die je kunt maken op de website ZwaarVerdiendVoordeel.nl, wordt gekeken of je handen tekenen van hard werk vertonen. Echte harde werkers maken daarmee aanspraak op zwaar verdiend voordeel op een luxe Mercedes-Benz Vito Edition.
'Na jaren van hard werken hebben alle aannemers, schilders, monteurs, loodgieters, tuinmannen, etc. wel eens voordeel verdiend', meent Mercedes-Benz. Daarvoor moeten ze wel kunnen aantonen dat ze echt hard gewerkt hebben.' Dat kan via de ludieke online handscan.
Al die 'bloedblaren, eeltplekken en dikke duimen' zijn nu goed voor 17” licht metalen velgen, unieke 5-traps volautomaat, metallic lak, parktronic (parkeersensoren voor en achter), bi-xenonverlichting met LED-dagrijverlichting en vele andere extra accessoires op de Mercedes-Benz Vito Edition. Oftewel zwaar verdiend voordeel dat kan oplopen tot 9.000 euro. Aldus het persbericht van Mercedes-Benz.
Opdrachtgever: Mercedes-Benz bedrijfswagens
Verantwoordelijk bij klant: Mark Horsten, Lisette Zuidam
Bureau: N=5
Concept: Ed van Bennekom, Jasper Diks
Art Director: Ed van Bennekom, Olaf van der Geld (CD)
Copywriter: Jasper Diks, Alexander Zwart
Account: Judith Lavalette, Nadine Marcar
Strategie: Marc Pieterse, Mijntje Cuypers
Design: Marcel Berghuis
Design & Development: MediaMonks, IM3D
Producers: Michiel de Vos (online), Barbara Leusink (online), Guy van der Hoop
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- voordeel
- Mercedes-Benz
- website
- bestelwagen
- werkhand
- viral
- campagne
- korting
- Zwaar Verdiend Voordeel
- online
- Vito
- handscan
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing