Robin van Persie in 'Art of Football'-campagne Pepsi

Robin van Persie in 'Art of Football'-campagne Pepsi
  • Bureaus
  • 18 feb 2014 @ 12:13
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesBrandingSportmarketing

Een kunstwerk van Robin van Persie is onderdeel van de wereldwijde 'The Art of Football’-campagne van Pepsi. Het portret van Van Persie werd gemaakt door de wereldberoemde fotograaf Danny Clinch en vervolgens geschilderd door Nederlandse beeldend kunstenaar Merijn Hos.

Andere wereldwijde voetballers verschenen ook op de 3-bij-3 meter doeken, waaronder Leo Messi en David Luiz. De kunstwerken werden maandag onthuld tijdens een VIP-evenement in hartje Londen. Het evenement werd mede-georganiseerd door galeriehouder Steve Lazarides, een van de voorlopers van de straatkunstbeweging die ook wereldberoemde straatkunstenaar Banksy ontdekte.  

Lees hier meer over Pepsi's WK-campagne 'Live For Now', met voetbalsterren als Van Persie, Messi en Ramos. 

Meer werk van de Nederlander Merijn Hos is te zien op MerijnHos.com



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken