Sterk Werk groeit in mediamonitoring
- Bureaus
- 6 feb 2014 @ 09:25
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PRMediaCommunicatie
- 6 feb 2014 @ 09:25
- Redactie Bureaus
Sterk Werk Mediamonitoring voegt enkele grote namen toe aan zijn klantenportfolio: GVB, Lidl en Opel Nederland. Ook netbeheerder Stedin, Stichting CliniClowns en WSPA hebben hun mediamonitoring ondergebracht bij Sterk Werk. Al deze bedrijven sloten hiervoor onlangs een samenwerkingsovereenkomst met het Rotterdamse bureau.
Sterk Werk Mediamonitoring maakt PR en media-aandacht meetbaar. Het bureau monitort en analyseert media-aandacht voor merken en organisaties. Harry Scholte, directeur en oprichter van Sterk Werk: 'We zijn erg trots dat zes nieuwe klanten voor onze diensten hebben gekozen. Dit onderstreept de groei die wij met onze monitoring- en analysetool MonAlyse doormaken. We merken dat organisaties het resultaat van PR-inspanningen steeds belangrijker vinden.'
De afdeling Mediamonitoring laat zien wat en hoe media in de Benelux over organisaties publiceren. Op basis van slimme zoekprofielen verzamelt de online portal MonAlyse nieuwsberichten uit alle mediumtypen: online nieuwsmedia, social media, gedrukte media, radio en televisie. MonAlyse is een archieftool, analysetool en rapportagetool in één. Sterk Werk voert daarnaast kwalitatieve media-analyses uit om de waarde van PR-campagnes te berekenen en te laten zien hoe in de media over merken, producten, diensten, medewerkers, concurrenten en issues wordt gesproken.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Lidl
- WSPA
- PR
- bureau
- GVB
- Harry Scholte
- mediamonitoring
- Stedin
- Opel
- klanten
- Stichting CliniClowns
- Sterk Werk
- Rotterdam
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
- De marketingtransfers van week 15,... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing