Tam Tam bouwt website Nationale Opera & Ballet

Tam Tam bouwt website Nationale Opera & Ballet
  • Bureaus
  • 17 feb 2014 @ 17:11
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Vanavond is de nieuwe website van Nationale Opera & Ballet live gegaan. Tam Tam is verantwoordelijk voor de geheel nieuwe website van de gefuseerde instelling, ontstaan uit De Nederlandse Opera, Het Nationale Ballet en Het Muziektheater Amsterdam.

Minister Jet Bussemaker heeft het nieuwe instituut in gebruik gesteld. De feestelijke ingebruikname werd voorafgegaan door een gezamenlijk optreden van opera en ballet. 
De nieuwe naam Nationale Opera & Ballet maakt duidelijk wat er op het podium staat. De opera, ballet en huis vormen hierdoor één logisch geheel. Dit moest ook terugkomen in hun online kanaal, wat tegelijk hun primaire sales kanaal moet gaan worden. 

Het design van de website is visueel en interactief. Langzaam bewegende beelden van de voorstellingen die op het podium staan, zodat de bezoeker een sfeerimpressie krijgt. Onderin de navigatie. Doelstelling vanuit NO&B is ook om nieuwe doelgroepen aan te spreken. Het ontwerp omvat dan ook waar mogelijk bewegend beeld om de dynamiek en van de twee kunstvormen te onderstrepen. Het concept superieure eenvoud komt tot uiting door de sobere, bijna kale vertaling van de identiteit in combinatie met de rijkheid aan beeld en interactie. 

www.operaballet.nl
www.tamtam.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken