WNF kiest O&M

WNF kiest O&M
  • Bureaus
  • 13 feb 2014 @ 11:08
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Campagnes

Na een beknopte bureau-oriëntatie heeft WNF gekozen voor Ogilvy&Mather Amsterdam. O&M wordt verantwoordelijk voor merk-, engagement en activatiecampagnes voor het WNF. Het eerste werk is binnenkort zichtbaar en concentreert zich rondom oceanen, het belangrijkste communicatiethema van het WNF in 2014.

Jos de Wit, Chief Marketing Officer bij WNF: ‘De context waarin NGO’s tegenwoordig aan een relatie bouwen met hun donateurs is ongekend veranderd. Het WNF werkt actief aan een manier waarop we het draagvlak voor natuurbescherming relevant blijven invullen voor de bestaande donateur, maar ook voor een nieuwe generatie betrokken mensen. Om ons in die reis bij te staan, hebben we O&M gevraagd ons bureau te worden. Daarin maken we minder dan voorheen een strikt onderscheid tussen marketing en communicatie.’

Rik Ledder, CEO van Ogilvy&Mather: ‘Wie is er niet opgegroeid met het Wereld Natuur Fonds? We zijn ongelooflijk trots dat we aan de slag mogen met dit prachtige merk. De oprechte manier waarop het WNF communiceert vanuit een sterk ideaal spreekt ons als O&M bijzonder aan, en daar past een stijl van communiceren bij die erg goed bij ons past.’


 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken