Uberconnected: Brian Hirman monitort social media

Uberconnected: Brian Hirman monitort social media
  • Bureaus
  • 3 mrt 2014 @ 14:55
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnlineSocial mediaNieuwkomers

Brian Hirman lanceert Uberconnected. Uberconnected levert kennis, tools en mankracht aan bedrijven die meer willen halen uit social media maar het niet zelf kunnen of willen organiseren. Of het nu gaat om social lead generation (social business), reputation management, webcare of community management.

Uberconnected werkt in het verlengde van strategische en creatieve social media agencies en PR bureaus. Uberconnected levert de mankracht en eventueel de tools om social media monitoring of community management werkzaamheden uit te voeren, welke voortvloeien uit de door deze bureaus ontwikkelde social media of PR strategieën en campagnes. 

Brian Hirman: 'Een van onze ingrediënten om 24/7 hoogkwalitatieve social media support tegen aantrekkelijke kosten te kunnen bieden, is dat we naast onze vestiging  in Nederland een deel van onze backoffice hebben georganiseerd op Curaçao, waar native Nederlandse social media support agents werkzaam zijn bij Uberconnected in Willemstad. Overigens mooi excuus om zakelijk verantwoord met regelmaat het zonnige eiland te bezoeken.'

Uberconnected is opgezet door ervaren digitale ondernemers die de afgelopen jaren hun sporen hebben verdiend bij het opzetten van succesvolle ondernemingen. Oprichter en investeerder is Brian Hirman. De dagelijkse leiding is in handen van Wouter Reijm. Erwin Kleiboer is verantwoordelijk voor de backoffice organisatie op Curacao.

www.uberconnected.nl

Brian Hirman spreekt op 14 mei op het Cross Media Congres.



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken