Carolijn van Boetzelaer naar Mindshare voor Unilever account

Carolijn van Boetzelaer naar Mindshare voor Unilever account
  • Bureaus
  • 19 mrt 2014 @ 08:35
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Personalia

Per 17 maart is Carolijn van Boetzelaer gestart bij Mindshare als Client Leader op het Unilever account. De afgelopen jaren is Carolijn op freelance basis werkzaam geweest bij onder andere Ahold eCommerce, PepsiCo, FrieslandCampina en Bol.com.

Daarvoor heeft ze bij Beiersdorf gewerkt, onder andere als Marketing Manager. Mindshare is zeer blij met de komst van Carolijn.
Ruud de Langen, CEO Nederland: 'Met Carolijn halen we iemand in huis die door haar kennis en ervaring op FMCG en e-commerce een echte business partner voor Unilever kan zijn.'

Carolijn van Boetzelaer: 'Ik kijk ernaar uit om met Mindshare de prachtige merken van Unilever sterker te maken door gebruik te maken van de kansen die de snel veranderende wereld van media biedt.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken