Ben & Jerry's schakelt Fitzroy in voor #GreekShow

Ben & Jerry's schakelt Fitzroy in voor #GreekShow
  • Bureaus
  • 13 mrt 2014 @ 12:47
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodCampagnesInspiratieMerken

Om de drie nieuwe Ben & Jerry’s Greek Frozen Yogurt smaken te introduceren heeft het ijsmerk Goddelijke krachten ingeschakeld. Nikos Evenementos bedacht voor Ben & Jerry’s de #Greekshow... of beter gezegd: het bureau Fitzroy ontwikkelde deze campagne.

GreekShow is een belevenis van de binnenkant van een beker Ben & Jerry’s ijs, waar goddelijke Griekse yoghurt en heerlijke chunks en swirls tot leven komen. 'It’s what’s inside that counts…' Want de nieuwe Frozen Yogurt smaken zijn niet alleen beter voor je door de Frozen Yogurt die er in zit, maar ook door alle fairtrade ingrediënten die erin zitten.

Om deze #Greekshow tot een hemelse happening te maken haalt 'Nikos' (Fitzroy dus) alles uit de kast. Hij laat zeemeerminnen, reuze aardbeien en BN'ers zoals Manuel Broekman, Ben Saunders en Stacey Rookhuizen aanrukken voor een casting. Wie zelf de Greekshow met alle zintuigen op 25 maart wil beleven en Greek Frozen Yogurt proeven, kan zich aanmelden op BenJerry.nl


)

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken