IAB en Deloitte presenteren Ad Spend Study

IAB en Deloitte presenteren Ad Spend Study
  • Bureaus
  • 10 mrt 2014 @ 13:35
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameOnderzoekOnline advertisingStrategie

IAB Nederland presenteert op 25 maart de cijfers van de meest recente Ad Spend Study. Dit onderzoek naar de online advertentiebestedingen wordt halfjaarlijks uitgevoerd door Deloitte in opdracht van IAB. Nieuw is ditmaal dat er aanvullend onderzoek is gedaan naar automated trading.

Zoals inmiddels traditie is, worden de cijfers bekend gemaakt door IAB-voorzitter Joris van Heukelom en Roel van Rijsewijk, partner van Deloitte. Bijzonder dit jaar is, dat er vanuit de Taskforce Automated Trading extra research gedaan is. Naast het Ad Spend rapport zullen we een extra rapport publiceren met daarin een overzicht van de trends en ontwikkelingen op het gebied van Automated Trading in 2012 en 2013.

Vakgenoten die interesse hebben om als eerste de uitkomsten van het Ad Spend en Automated Trading onderzoek te horen, kunnen zich bij IAB Nederland aanmelden voor de ontbijtsessie door een mail te sturen naar info@iab.nl. Wie het eerst komt, het eerst maalt. De bijeenkomst is van 8.30 tot 10:00 uur bij De Persgroep in Amsterdam. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken