Joyce Bollen client director bij BVH

Joyce Bollen client director bij BVH
  • Bureaus
  • 26 mrt 2014 @ 13:22
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenPersonalia

BVH heeft Joyce Bollen aangetrokken als nieuwe client director. Ze wordt tevens lid van het managementeam bij het Rotterdamse reclamebureau. Bollen startte ooit in de reclamewereld maar heeft de laatste negen jaar aan klantenzijde gewerkt bij respectievelijk ANWB, Bijenkorf, Vodafone en De Hartstichting.

Bollen: 'Het voelt als thuiskomen. Vanuit de Willem de Koning Academie startte ik als copywriter bij een reclamebureau. Nu strijk ik dus weer neer in de reclamewereld. De ervaring die ik aan klantenzijde heb opgedaan en waar ik veel met bureaus samenwerkte, kan ik in deze functie goed inzetten, onder meer door het verstevigen van het geluid van de klant binnen BVH.'

BVH maakt campagnes waar commitment in zit. Campagnes die sturend zijn in plaats van volgend. Die duurzaam waarde toevoegen, omdat ze naadloos aansluiten op de overtuigingen van de club die erachter zit. Die daardoor richting geven. Campagnes zoals ‘Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder’ (winnaar SAN Accent 2013) voor Klaverblad Verzekeringen, of ‘De Zekerheid dat als het nodig is er Zorg is’ voor Zorg en Zekerheid of ‘Do not frighten President Putin’ voor Amnesty International. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken