10.000 Nederlanders doen Porsche Blind Trade

10.000 Nederlanders doen Porsche Blind Trade
  • Bureaus
  • 17 mrt 2014 @ 11:09
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • E-marketingMerkenCampagnes

Sinds maandag 3 maart kunnen autobezitters hun auto te ruil aanbieden voor een gloednieuwe (maar nog onbekende) Porsche. Na één week hebben al meer dan 10.000 Nederlanders gehoor gegeven aan deze 'Blind Trade'.

De totale waarde van de aangeboden auto’s is momenteel meer dan 84 miljoen euro, laat Porsche weten. Van Ferrari's tot Aston Martins, heel wat indrukwekkende modellen worden geruild. Ook zijn er tot nu toe meer auto’s ingezet dan dat er momenteel te koop staan op de grootste autoverkoop websites van Nederland.

Aanleiding voor deze door Achtung! ontwikkelde actie was dat nog voordat een nieuw model in de showroom staat, de auto al wordt gekocht. Dit gebeurt enkel op basis van foto’s. Porsche is benieuwd of autobezitters ook het lef hebben te kiezen als het model nog volledig onbekend is en heeft daarom Porsche Blind Trade ontwikkeld. Wie uiteindelijk met de gloednieuwe bolide wegrijdt wordt bekend gemaakt op 31 maart. 

Bekijk ook de infographic van Porsche, met meer statistieken. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken