Operadagen Rotterdam kiest voor 105
- Bureaus
- 31 mrt 2014 @ 10:04
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesWebsiteKunst & Cultuur
- 31 mrt 2014 @ 10:04
- Redactie Bureaus
Het 9-daagse muziektheaterfestival Operadagen Rotterdam heeft reclamebureau 105 gekozen voor de ontwikkeling van een campagne gericht op het werven van een nieuw publiek. Het bureau ontwikkelt hiertoe onder meer een online matching-tool.
Het muziektheaterfestival Operadagen Rotterdam vindt plaats van 17 tot en met 25 mei 2014 op verschillende locaties in Rotterdam. Artistiek directeur Guy Coolen programmeerde meer dan honderd voorstellingen die verwantschap hebben met het thema 'Broederschap'.
Om eenvoudiger te kunnen kiezen uit die honderd voorstellingen ontwikkelde bureau 'One-oh-five' onder meer een matching-tool waarmee de breedheid van het festival wordt getoond. Via deze tool wordt het kiezen makkelijker gemaakt.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing