Operadagen Rotterdam kiest voor 105

Operadagen Rotterdam kiest voor 105
  • Bureaus
  • 31 mrt 2014 @ 10:04
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesWebsiteKunst & Cultuur

Het 9-daagse muziektheaterfestival Operadagen Rotterdam heeft reclamebureau 105 gekozen voor de ontwikkeling van een campagne gericht op het werven van een nieuw publiek. Het bureau ontwikkelt hiertoe onder meer een online matching-tool.

Het muziektheaterfestival Operadagen Rotterdam vindt plaats van 17 tot en met 25 mei 2014 op verschillende locaties in Rotterdam. Artistiek directeur Guy Coolen programmeerde meer dan honderd voorstellingen die verwantschap hebben met het thema 'Broederschap'.

Om eenvoudiger te kunnen kiezen uit die honderd voorstellingen ontwikkelde bureau 'One-oh-five' onder meer een matching-tool waarmee de breedheid van het festival wordt getoond. Via deze tool wordt het kiezen makkelijker gemaakt. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken